Робиться це для того, щоб полегшити роботу водіїв. Своєю чергою особи, які не матимуть квитків, змушені будуть платити штаф у 20-ти кратному розмірі від вартості проїзду.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Читайте також
За словами міського голови Тернополя Сергія Надала, таким чином Тернопіль впроваджує новацію, яка діє в усьому цивілізованому світі.
“Цей перехідний етап є складним, але є розуміння між усіма сторонами, що він необхідний. За результатами зустрічі із перевізниками та водіями ми домовилися, що перевізники повинні переходити на інший режим роботи, зокрема розраховувати зарплату водіям за год./км., що стимулюватиме їх відпрацьовувати весь графік. Також буде доставлено у тестовому режимі додаткові зчитувачі оплати проїзду”, – зазначає мер Тернополя.
Додами, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів та Закону України з 2 січня у Тернополі впроваджено автоматизовану систему обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті. Пасажири, без «Файної карти» повинні оплатити за проїзд на 1 гривню дорожче – 4 гривні у тролейбусі та 5 гривень у маршрутці.