Навіть найкращі бізнеси потребують грамотного просування своїх послуг. Крім так званого «сарафанного» радіо не обійтися без використання реклами. Серед доступних та дієвих методів розкрутки залишаються зовнішні оголошення. Замовити різноманітні плакати можна у компанії ABC-solution, яка займається виготовленням білбордів, вивісок, об’ємних літер тощо. Компанія здійснює повний цикл виготовлення реклами (від макета до готової конструкції) та використовує сучасні методи створення креативних оголошень.
Тип реклами залежно від бізнесу
При виборі виду зовнішньої реклами потрібно зважити на декілька факторів. Серед них — специфіка бізнесу. Якщо роздрібному магазину достатньо встановити вивіску чи шпондер, то для мережевих маркетів цього буде замало. Розглянемо, які оптимальні види реклами підходять для різних компаній.
Перегляньте також:
- Історикиня та краєзнавиця Тетяна Федорів розповіла про всесвітньовідому письменницю, яка народилась в Збаражі
- У Тернополі працює Парк ліхтарів: світлові фігури просто неба
- Роздрібна торгівля. Для такого виду бізнесу найбільш влучними залишаються вивіски, об’ємні літери, оголошення, розміщені неподалік від магазинів. Реклама повинна бути спрямована на локальну аудиторію.
- Великі бренди, мережеві торгові точки. Найкращим варіантом для такого бізнесу залишається встановлення білбордів. А от сітілайти можна монтувати у спальних районах міста для охоплення ширшого кола користувачів.
- Онлайн сервіси. Навіть компанії, які продають послуги в інтернеті, вдаються до використання зовнішньої реклами. Для них варто звернути увагу на LED-екрани з використанням інтерактивних технологій.
- Будівельний бізнес. Організації, які займаються будівництвом та ремонтом приміщень, встановлюють банери, білборди, оголошення поряд з новобудовами, магазинами будівельних товарів.
- Туристичні компанії. Для такого бізнесу найкращим варіантом стане використання динамічної реклами, наприклад, оголошення в громадському транспорті. Варто вдатися до застосування банерів з підсвічуванням.
- Культурні події. Тут не обійтися без використання афіш та роллапів. Ефективною стане реклама на транспорті та невеликі оголошення. Головне — не перевантажити зображення, щоб люди могли зрозуміти ключову інформацію.
Для продуктивності зовнішньої реклами має значення не лише її вид, а й місце розташування. Потрібно звернути увагу на саму локацію, наявність інших плакатів, зацікавленість аудиторією тощо. Також спеціалісти радять час від часу аналізувати дієвість рекламних кампаній. Як оцінити ефективність зовнішньої реклами та зробити її успішною, читайте тут.
Що потрібно для залучення клієнтів
Кожен міський житель скаже, що його буквально оточує реклама звідусіль. Так, чи не кожен бізнес використовує різні методи просування, серед яких плакати, афіші, сітілайти чи білборди. Щоб отримати увагу потенційної аудиторії, потрібно виділитися з-поміж інших банерів. Для цього використовують кілька ключових прийомів:
- Контрастність. Вивіска не повинна зливатися із загальною кольоровою гамою (будинками, озелененням, небом тощо). Та й саме поєднання відтінків у дизайні повинно бути гармонійним. Фахівці радять використовувати не більше 3-5 основних кольорів.
- Зручний для читання шрифт. Вважається, що перехожий витрачає кілька секунд на те, щоб проаналізувати зміст оголошення. Тому краще відмовитися від складних шрифтів, які імітують прописні літери. Хоч такі банери візуально красиві, їх важче читати.
- Мінімум контактів. Для когось це дивне правило, проте найкраще залишати один телефонний номер для зв’язку. Таким чином виникає більше шансів, що людина звернеться за ним. Часто власники бізнесу додають посилання на сайт або QR-код, за яким можна перейти у соціальні мережі компанії.
- Стислість повідомлення. Перехожі не мають можливості вивчати великий об’єм інформації на плакаті (автомобілісти тим більше). Тому варто залишити слоган, заклик до дії або вказати основну сферу зайнятості компанії. Рекомендовано використовувати 3-5 слів у заголовку та заповнювати до 50% площі банера текстом.
- Використання підсвічування. Додаткове джерело світла зробить рекламу ефективнішою, адже її можна прочитати ввечері чи навіть вночі. Додатково створюється «дорогий» ефект повідомлення.
Загалом, на ефективність рекламної кампанії впливають різні фактори. Потрібно зважати на сезонність, час від часу змінювати локацію або формат повідомлення. Таким чином люди звертатимуть увагу на щось нове. Не можна забувати про етичну складову оголошень.
В погоні за креативом можна зачепити вразливі чи недоречні теми. А висміювання конкурентів і взагалі вважається неприпустимим методом просування. Врахувати всі ці нюанси та створити оригінальні плакати допоможе студія ABC-solution, яка має понад тринадцять років досвіду у виготовленні зовнішньої реклами.