За словами перевізників, підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті не уникнути, адже дорожчає пальне, запчастини і возити пасажирів за старими цінами – не те що нерентабельно, а просто неможливо. Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради Ігор Мединський зазначає: «що стосується електротранспорту, то значно зросла ціна на електроенергію , тепер щомісяця КП «Тернопільелектротранс» має сплачувати в місяць за електроенергію по 700 тисяч гривень, крім того, треба шукати кошти на виплату індексації працівникам підприємства, а усе це разом – колосальна сума. Тому підняття тарифів – це просто вимога часу. Теж саме і з маршрутними таксі – подивіться, які ціни на бензин, дизпаливо, запчастини до автобусів, на сьогодні вже дуже дорого, вони мусять якось давати тому раду».
Перегляньте також:
- «Контінентал» допоміг облаштувати спортивний та дитячі майданчики в Оришківцях
- Графік включення електрики на Тернопільщині: світло буде по 4-6 год
Тернополяни, звичайно, до зростання цін на проїзд у громадському транспорті ставляться негативно, але, кажуть, треба розуміти і перевізників. Пан Петро – пенсіонер, зауважує, що зараз питання подорожчання проїзду його не дуже хвилює, бо поки що їздить по посвідченню: «але ж нам кажуть, що пільги заберуть і коли мені доведеться, як і молодим людям, платити за проїзд з власного гаманця, а при моїй то мізерній пенсії, – я просто не буду мати за що жити».
Тернополянка Марія наголошує, що підняття плати за користування маршрутками і тролейбусами сильно вдарить по сімейному бюджету: «я щодня їду маршруткою – везу дитину до садочку, другу дитину – до школи, потім їду на роботу, з роботи і все це – громадським транспортом. Ми й там ледве виживаємо на наші з чоловіком невисокі зарплати, а що буде, коли зросте ціна на проїзд – важко й уявити».
А пан Дмитро розповідає, що дивиться на цю ситуація з двох сторін: «пасажирам, звісно, платити дорожче – це не на радість, у нас практично у всіх низькі доходи, знаємо, що на Тернопільщині найнижчий рівень зарплат в Україні, але треба розуміти і перевізників. Їм також треба витрачати багато грошей на паливо, обслуговувати техніку, замінювати все, що виходить з ладу, а таке буває часто, сам знаю, бо маю і воджу автомобіль, а навіть ті запчастини, які вже були у користуванні – теж не дешеві. Тому, треба робити так, щоб було в догоду і тим, і іншим. Можна підняти тарифи, але не значно, щоб пасажири могли заплатити і щоб перевізники мали можливість обслуговувати свій транспорт».