Понад 20 років тому Еліна Абакарова заснувала в Тернополі школу індійського танцю «Амріта». Вона навчалася і продовжує пізнавати глибину індійського танцю в відомих гуру Індії, зокрема в Анджани Раджан. Цього року з 13 по 17 червня пані Анджана перебуватиме в Тернополі, – повідомляє Доба.
Перегляньте також:
- У Тернополі спіймали жінку, яка пограбувала пенсіонера
- Тернопільщина втратила 23-річного Героя Петра Луцика
Танцівниця та журналістка детальніше розповість про специфіку індійського танцювального мистецтва стилю бхаратанатьям, його зміст і навчить за допомогою жестів і емоцій передавати сюжетну лінію. Спробувати може кожен охочий. Цікаво буде всім – від початківців до тих, хто вже тривалий час займається індійськими танцями. Бхаратанатьям – мистецтво, займаючись яким, постійно відкриваєш нові горизонти і нові рівні.
Абхіная – це невід’ємна складова індійського класичного танцю, адже передавати смисл композиції потрібно і виразом обличчя – радість, смуток, любов, турбота і т.д. У повсякденному житті ми мало задіюємо обличчя, намагаємося контролювати свої емоції і міміку. Комусь семінар допоможе розблокувати прихований потенціал, хтось більше дізнається про культурну традицію танцю в Індії, хтось вдосконалить свою майстерність. Для акторів і студентів акторського відділення семінар допоможе краще розкрити свої здібності. Про місце проведення семінару організатори обіцяють повідомити пізніше, оскільки сьогодні воно визначається.
17 червня в Тернопільські обласній філармонії о 19.00 гостя з Індії дасть сольний концерт (також деталі згодом).
В організації заходу допомагає Тернопільська міська рада та підприємці міста.
Попередні заявки на участь приймаються на email eabakarova@yahoo.com
Анджана Раджан
Почала займатися танцем бгарата-натйам в Женеві (Швейцарія), де її вчителями були Раджамані Моган і Падміні Дурр та інші. Велике бажання зрозуміти культуру своєї країни привело її в Інститут Калакшетра, що в Ченнаї, відразу після закінчення школи в Женеві. В Калакшетрі їй пощастило працювати з легендарною засновницею школи – Рукміні Деві Арундейл, а також іншими славетними учителями, котрі мали на неї глибокий вплив.
Сьогодні, живучи в Нью-Делі, вона виступає з сольними та груповими,концертами а також дає уроки бгарата-натйам і воркшопи для дітей і дорослих. Концертує у США і Європі.
Також з дитинства вона була задіяна в театрі, в який її ввів її батько, сценарист та художній керівник, покійний Лаліт Мохан Тхапалйал.
Її інтерес до сучасної драми і класичного танцю поєднуються в її виступах, в котрих «бгава» або вираження емоцій відіграє головну роль. Окрім традиційного репертуару бгарата-натйам, їй подобається виступати з постановками на тему поетичних творів на мові гінді і інших мовах.
Вона також створила хореографічні постановки і виступила в низці театральних постановок, в яких відтворено «Натья», техніку гри в санскритській драмі, з сучасними емоціями.
В їх числі : «Вікраморвашьям» поета Калідаси в перекладі на мову гінді (як хореограф, 2008р.); «Мадгаві» Г.С.Шіва Пракаш англійською мовою (як хореограф 2009.); сценічна адаптація «Дар се бічхуді», роману Крішни Собті на мові гінді (як співдиректор, хореограф і виконавець, 2010, 2011); «Вікраморвашьям» на санскриті ( як хореограф і виконавець, 2011, 2012, 2013); «Дгакарс паті», політична сатира мовою гінді ( як художній керівник і виконавець, 2013,2014); «Кагат Кабір» ( як хореограф і виконавець, 2016).
Анджана Раджан – танцівниця категорії А (A-grade) на Дурдаршані, Національного телебачення Індії, а також перебуває в реєстрі танцівниць Indian Council for Cultural Relations ( Індійська Рада по культурних зв’язках). Саме остання організація делегувала цього разу Анджану до України як одну зі своїх кращих танцівниць і знавців індійського танцю.
Анджана Раджан твердо вірить в необхідність інтеграції мистецтва в академічну освіту. Вона є членом комітетів, що розробляють проекти розвитку навчальних програм та програм пов’язаних з мистецтвом, які реалізуються різними агенціями. Серед них: Delhi’s State Council for Educational Research and Training (SCERT), the National Council for Educational Research Training (NCERT) а також National Institute of Open Schooling (NIOS).
В індійських газетах вона пише про мистецтво і митців, акцентуючи увагу на індійському класичному танці і музичних формах. Її статті публікувались в таких англомовних виданнях, як The Hindu, The Pioneer, The Statesman, Horizon (journal of the Indian Council for Cultural Relations), Confluence and Pulse Dance. Вона була членом групи Features газети The Hindu,Нью Делі, більш ніж 13 років, а 10 квітня 2015 року залишила посаду заступника редактора у цьому виданні, щоб повністю присвятити себе своїй творчій діяльності.