Починаючи з 1 липня 2015 року Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи” передбачено для платників податків ряд змін та нововведень. Про це на брифінгу, що відбувся в Головному управлінні ДФС області, розповів заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Сергій Господарик.

 



Сергій Степанович повідомив представникам мас-медіа про запровадження обов’язкового використання реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої та третьої груп. Він, зокрема, зазначив, що обов’язково використовувати  РРО платники єдиного податку другої групи повинні з 1 січня 2016 року, а платники третьої групи – з 1 липня 2015 року.

 

«Щодо вартості касових апаратів. Не для всіх єдинників третьої групи потрібні складні моделі, можуть підійти і ті, які прості у програмуванні й у використанні та за доступною ціною. Крім того, виробники йдуть назустріч підприємцям: дають розстрочку чи відстрочку в оплаті», – зауважив заступник начальника.

 

З переліком підприємств, які продають касову техніку та здійснюють сервісне обслуговування, Сергій Степанович порадив ознайомитись на суб-сайті територіальних органів ДФС у Тернопільській області у розділі «Анонси».

 

Не менш важливим та актуальним під час брифінгу було питання зарахування з 1 липня 2015 року пива до алкогольних напоїв.

 

Адже до 1 липня цього року реалізація пива здійснюється в загальному порядку із сплатою 5% роздрібного акцизу. А от після зазначеної дати, оскільки пиво буде зараховано до алкогольних напоїв, то право на його реалізацію матимуть тільки ті суб’єкти господарювання, які мають ліцензію на торгівлю алкогольними напоями. Крім того, отримання ліцензії напряму пов’язано з наявністю у продавця реєстратора розрахункових операцій.

 

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії, електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, – 500 гривень.

 

Щодо законодавчих змін, спрямованих на введення системи електронного адміністрування ПДВ, то вони набули чинності з 1 січня 2015 року. «Електронне адміністрування ПДВ запроваджується поетапно, – сказав Сергій Степанович, – до 1 липня 2015 року – у тестовому режимі, який надасть змогу платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування податку, а з 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ запрацює на постійній основі».

 

«Запровадження такої системи знизить ризики формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, скоротить обсяг тіньової економіки в країні та витрати держави на адміністрування ПДВ. Крім того, система електронного адміністрування ПДВ зменшить вплив людського фактору та сприятиме зменшенню рівня корупції. Також зменшується кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, скорочується число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість, спрощується звітність з ПДВ», – підсумував Сергій Господарик.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Інтерв'ю
Волонтерка з Тернополя Ольга Коновал про втрату чоловіка і дитини
22:10, 5 Листопада, 2024

Волонтерка з Тернополя Ольга Коновал про втрату чоловіка і дитини

ТОП новини тернопільщини: