Найближчим часом по Тернополю їздитиме на 25 маршруток менше. Таке скорочення роблять, щоб дати пасажиропотік для восьми чеських тролейбусів, які виїдуть на маршрути вже до кінця року.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
Адже якщо їздитиме та ж сама кількість маршруток, що зараз, то пасажирів не буде ані на маршрутках, ні на тролейбусах, пояснює співрозмовник.
— Перевізники захочуть підняти тарифи на проїзд, якщо не буде достатньої кількості пасажирів і вони будуть у «мінусах», — каже пан Мединський. — Тому ми скорочуємо автопарк.
А пасажирам, мовляв, дають можливість обирати дешевший транспорт.
До речі, проблему пасажиромісткості маршруток кілька років тому намагались вирішити завдяки більшим маршруткам. Тоді на кількох маршрутах запустили по одному новому великому автобусу. Він вміщав більше пасажирів, аніж стандартна маршрутка. Проте через зростання цін на паливо їх із маршрутів зняли.
— Я першим купив таку велику маршрутку і вона була досить таки комфортабельною для пасажирів, — говорить перевізник Мирослав Бабчук. — Проте я її продав тому, що вона була дорогою в техобслуговуванні. І замінив її на звичайний “Богдан”. Наскільки знаю, було ще кілька таких великих автобусів. Але їх також зняли з маршрутів.
За словами Мирослава Бабчука, такий великий автобус на 100 км брав 40 л дизпального, що було надто дорого. До прикладу, звичайний «Богдан» на таку ж відстань споживає в середньому 25 літрів пального.