У Тернопільських тролейбусах проходить тестування автоматизованої системи оплати за проїзд. Близько 20 спеціальних пристроїв – валідаторів, кондуктори уже використовують. З кожним днем до робити залучатимуть усе більше одиниць цього обладнання. Планують, що до кінця року в усіх тролейбуса видаватимуть квитки «по-новому» і доведуть тестування до завершення, а уже з січня система запрацює повноцінно.
Перегляньте також:
- Сергій Нaдaл нa фронті вручив відзнaки воїнaм 44-ї aртилерійської бригaди з нaгоди річниці її створення
- Уряд розширює програму “єВідновлення”: хто може отримати до 2 мільйонів гривень
За допомогою автоматизованої системи оплати за проїзд можна контролювати і роботу кондуктора, і дізнатися, на яких зупинках найбільший наплив пасажирів. Таким чином, працівники КП «Тернопільелектронранс» можуть визначити, які мікрорайони Тернополя потребують більше тролейбусів чи частішого їх курсування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Тернополі тестують автоматизовану систему оплати за проїзд
Наразі пасажирам видають і звичайні талони, і квитки, які вдруковують у валідаторах. Робити це не складно, кондуктори розповідають, що мають 2 пластикові картки – одну із написом 1.50 грн., а друга, для студентів, – 1 грн. І варто тільки прикласти одну з карток до валідатора, як він друкує квиток. На квитку вказано номер маршруту, тролейбуса, час видачі квитка, його ціну та багато іншої важливої інформації.