З початку року до Тернопільської митниці надійшло 17 письмових звернень громадян. Найчастіше громадяни Тернопільщини зверталися з питань праці та заробітної плати і роз‘яснення митного законодавства. Усі звернення розглянуто у встановлений чинним законодавством термін.
Так, протягом звітного періоду здійснено 112 прийомів за зверненнями громадян. Звернення громадян здебільшого стосувались роз’яснення норм митного законодавства – 107 звернень та питань, що стосувались праці та заробітної плати – 4 звернення.
Перегляньте також:
- Тернопіль для ЗСУ: 10 потужних зарядних станцій Bluetti для 16-го батальйону
- На Сумщині загинув Герой з Тернополя Олег Томків
Усім громадянам у день їх звернення надано кваліфіковані відповіді та роз’яснено порушені питання.
Нагадаємо також, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Окрім цього у ДФС України, діє телефон гарячої лінії Департаменту митної справи (044) 247-27-19.
Окрім цього, проблемні питання можна вирішити, побувавши на особистому прийомі в посадових осіб Тернопільської митниці за адресою: м. Тернопіль, вул. Текстильна, 38. Начальник, його заступники та посадові особи митниці здійснюють особистий прийом громадян згідно із затвердженим графіком. Графіки прийому громадян та бізнес-спільноти розміщені на офіційному порталі територіальних органів ДФС у Тернопільській області.
Інформаційно – комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Тернопільській області