Вчора, 23 березня, у Тернопільській обласній адміністрації офіційно представили туристичний логотип області.
Перегляньте також:
Автор проекту Юрій Козоріз зізнався чесно, що думати над емблемою йому довго не довелося «Думав один вечір. Намалював за пів години. Мені було цікаво і не складно».
Головне те, що Юрій хотів у ньому відобразити: руїни замків, велику кількість храмів та печер. Напис вирішили зробити латиною. Тернопілля розділили на «Тернопіль» і «я», а між ними вставили п’ятипелюсткову квітку терену.
Юрій Козоріз за перемогу у конкурсі отримав винагороду 2000 тисячі гривень від спонсора проекту Михайла Гросуляка.
Емблему представлять 25 березня на всеукраїнському туристичному конкурсі. «Створення такої емблеми – це перший крок у розвитку туризму, де потрібно зробити ще дуже багато», – говорить пан Гросуляк.
Крім емблеми планують ще придумати девіз туристичної Тернопільщини. Кожен тернополянин може запропонувати свій на офіційній сторінці «Тернопільщина туристична» у Фейсбуці.
Оксана Ботюк
Поділитись: