Тернопільська область на 8 місці у рейтингу областей з найгіршими дорогами. Майже 37% доріг Тернопільщини знаходяться у критичному стані. Отож, автомобілістам та любителям мандрівок варто добре орієнтуватися, щоб не натрапити на погану дорогу чи бездоріжжя.
Про це повідомляє сервіс Navizor.com.
Перегляньте також:
- Тисяча гривень від держави: аферисти створюють фейкові акаунти
- У Теребовлі тимчасово закриють переправу біля реконструйованого моста
Представляємо рейтинг областей із найгіршими дорогами.
1. Одеська область – 47.03% доріг у критичному стані;
2. Львівська область – 45.36% доріг у критичному стані;
3. Івано-Франківська область – 45.00% доріг у критичному стані;
4. Миколаївська область – 42.09% доріг у критичному стані;
5. Харківська область – 41.98% доріг у критичному стані;
6. Хмельницька область – 38.46% доріг у критичному стані;
7. Чернівецька область – 37.32% доріг у критичному стані;
8. Тернопільська область – 36.92% доріг у критичному стані;
9. Сумська область – 36.72% доріг у критичному стані;
10. Рівненська область – 35.94% доріг у критичному стані;
11. Закарпатська область – 33.95% доріг у критичному стані;
12. Луганська область – 33.13% доріг у критичному стані;
13. Вінницька область – 33.07% доріг у критичному стані;
14. Донецька область – 30.46% доріг у критичному стані;
15. Дніпропетровська область – 29.18% доріг у критичному стані;
16. Черкаська область – 25.77% доріг у критичному стані;
17. Запорізька область – 25.71% доріг у критичному стані;
18. Полтавська область- 23.94% доріг у критичному стані;
19. Волинська область – 23.55% доріг у критичному стані;
20. Чернігівська область – 22.73% доріг у критичному стані;
21. Крим – 22.27% доріг у критичному стані;
22. Херсонська область – 21.80% доріг у критичному стані;
23. Житомирська область – 19.81% доріг у критичному стані;
24. Кіровоградська область – 14.00% доріг у критичному стані;
25. Київська область – 13.81% доріг у критичному стані;
Останнім часом ведеться багато переговорів та вносяться законопроекти стосовно покращення ситуації із станом доріг. Зокрема, 2 червня Верховною Радою було прийнято закон, згідно з яким місцеві громади співфінансуватимуть ремонт доріг державного значення. Відтепер це питання вирішуватиметься на місцевому рівні, без зайвих дозволів «згори», як це було раніше. Проте, на реконструкцію і капітальний ремонт доріг загального призначення взагалі не передбачено виділення коштів.
Чи дасть це позитивний результат та чи вистачить коштів на ремонт доріг у місцевому бюджеті? Побачимо згодом.