Туристичний логотип Тернопільської області визначили 16 березня 2015 року.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Це зробили під час засідання оргкомітету, створеного для визначення цього логотипу.
– Загалом на конкурс подали 31 роботу, – каже начальник облуправління розвитку туристичної інфраструктури Назар Яворський. – Відтак для другого туру конкурсу обрали три.
Та один із учасників зняв свою роботу і оргкомітет обирав кращу із двох робіт. Зрештою, переможцем у конкурсі після годинної дискусії стала робота 35-річного тернополянина Юрія Козоріза.
– Я – практикуючий турист уже 20 років і знав, що втілити у логотипі, – розповідає сам автор. – Тож сів і за 30 хвилин створив. Потім допрацьовував.
Пан Козоріз працює на “АРС кераміці”, є рекламником, дизайнером, стокером, ілюстратором. Свою любов до Тернопілля розпочинав із мандрів Медоборами у 15-16-річному віці. Далі був Дністровський каньйон.
– Власне, Дністровський каньйон, і люблю найбільше, – продовжує автор логотипу.
Наступним етапом буде вибір кращого гасла для логотипу. До цієї роботи також зможуть долучитися усі охочі через сторінку у Facebook “Тернопільщина туристична”.