Стало відомо, хто "напартачив" в Надаловій рекламі
З великою долею імовірності можна вичислити, хто ж той піарщик Надала, який допустив помилку, назвавши Дмитра Вишневецького Данилом.
Зовсім недавно ще на одному рекламному постері було зроблено куменду помилку – пропущено букву “П” в назві місяця серпня, що зробило його дуже цікавим для вимови.
За футбольну рекламу ФК “Тернопіль” відповідає один з близьких до Надала член “Самопомочі” Андрій Грицишин. Він же “завязаний” на інших проектах, які неможливо реалізувати без згоди на це мера міста (http://tenews.te.ua/news_all.
Пан Грицишин також брав активну участь в просуванні кандидата в народні депутати Т.Пастуха і може собі зарахувати до активу успішну виборчу кампанію.
Не виключено, що в контексті співпраці С.Надала та “Самопомочі”, Андрію Грицишину довірено очолити ще один проект міського голови – майбутні вибори.
А надто подібні помилки, які не завжди помічаються при затвердженні макетів, опосередкований тому доказ.
Останні новини:
- Хореограф на фронті: як “Танцор” поєднує ритм танцю з бойовими діями
- В Тернополі стартували продажі перших енергонезалежних котеджів «Беверлі Хіллз DELUXE» від Креатор-Буд
- У громаді на Тернопільщині більше двох мільйонів пішли на премії
- Надійшло офіційне підтвердження загибелі на війні захисника з Тернопільщини