“Смачно, бо на дрони!” отримало потужну підтримку від expirenza by mono

Національна акція зі збору SECRET BOXів для українських розвідників отримала новий імпульс: до кампанії приєдналася платформа expirenza by mono, що об’єднує понад 3500 закладів по всій Україні. Завдяки цьому ще більше ресторанів та їхніх відвідувачів дізнаються про ініціативу і зможуть смачно допомагати українській розвідці.

“Співпраця із expirenza by mono, переконаний, ще швидше наблизить нас до цієї мети. Завдяки одному із найпотужніших ресторанних сервісів України ще більше закладів та їх відвідувачів отримають інформацію про кампанію “Смачно, бо на дрони!”. Власне, задум цього збору і полягав в тому, щоб зробити його креативним та всеохоплюючим. Кожного дня на мапі збору з’являються нові і нові учасники. Широка інформаційна кампанія сприяє тому, що все більше українців дізнаються про збір, приходять у заклади-учасники, смачно обідають чи вечеряють і донатять на дрони для розвідників. А партнерство із expirenza by mono дозволить ще швидше та ефективніше розповісти закладам та їх клієнтам про цей важливий збір на підтримку ГУР”, — відзначає Президент Фонду “Сучасна Україна” Володимир Гавриш.

Платформа Expirenza працює в Україні із 2017 року. У 2021 році успішний стартап придбав Monobank.  Нині цей сервіс автоматизує роботу кафе та ресторанів України. Серед головних опцій – можливість оплатити рахунок по QR-коду, залишити чайові офіціанту, переглянути електронне меню, написати відгук та забронювати столик на наступний візит. Також платформа відома своїми соціальними ініціативами, зокрема, “Таємні бокси”, що дозволяє клієнтам придбати їжу за зниженими цінами. А відтепер, команда expirenza by mono популяризуватиме і схожі за назвою, але інші за формою та змістом SECRET BOX, ціль яких допомагати українським розвідникам ефективніше боротися з ворогом.

“Нашій команді надзвичайно приємно стати партнером “Смачно, бо на дрони!”, адже ця ініціатива покликана зміцнювати сили оборони України. І ми маємо змогу зробити свій внесок у спільну важливу справу. Через нашу мережу, яка налічує понад 3500 закладів по всій Україні, ми інформуватимемо про умови приєднання та головні новини збору. Сподіваємося, разом нам вдасться швидше досягти спільної мети!” — говорять представники платформи expirenza by mono.

Нагадаємо, раніше партнерами кампанії “Смачно, бо на дрони!” вже стали Work.ua, які допомагають залучати нові заклади, та “Техно Їжак”, які разом зі своїми покупцями збирають на SECRET BOXи.

Читайте також: «“Сімейний бізнес” на коноплях: у жителів Тернопільщини вилучили три кілограми канабісу».

“Сімейний бізнес” на коноплях: у жителів Тернопільщини вилучили три кілограми канабісу

Останні новини: