Що змінилося для тернополян після впровадження нової маршрутної мережі?

Опубліковано:
12 Червня, 2016

З 1 червня у Тернополі запрацювала нова маршрутна мережа. Як і передбачалось, у місті з’явилися три нові маршрути. Ще кілька зазнали невеликого коригування. В управлінні транспорту міськради зазначають, що всі зміни відбулися на основі звернень громадян, – пише Номер Один.

 



Нагадаємо, нову маршрутну мережу виконком міської ради затвердив ще у січні цього року. Та в дію вона вступила лише з 1 червня. Як повідомили в міській раді, влітку пасажиропотік знижується, тому тернополянам буде легше адаптуватися до змін. Зрештою, нічого кардинально нового в управлінні транспорту не придумали. Лише відкоригували маршрути, які не задовольняли ані автотранспортні підприємства, ані пасажирів.

 

Конкурсний відбір перевізників, який нещодавно відбувся у місті, проходив із врахуванням змін, тому вони готові до нововведень. Загалом у Тернополі з’явились три нові маршрути – №21, №26, №28. Їх створили на основі двох діючих – №28 та №28А.

 

– Раніше працювали маршрути №28 та №28А, – розповідає начальник управління транспорту міськради Ігор Мединський. – Вони були довжелезними і фактично через це стали збитковими, малоефективними та нерентабельними. Пасажири довго очікували на зупинках. Тому зараз ми зробили їх наполовину коротшими. У результаті збільшилась інтенсивність руху транспортних засобів.

 

Як повідомляють в управлінні транспорту, на маршруті №21 наразі працюватимуть два автобуси. Інтервал руху – 15-17 хв. Кажуть, цього достатньо, щоб справитися з наявним пасажиропотоком.

 

Автобус рухається від вул. Коновальця до залізничного вокзалу, далі – до нового ринку і в зворотному напрямку. До цього він робив «петлю» на «Дружбу». Через це пасажирам доводилось довго очікувати транспорту. Також із 1 червня напротивагу маршруту №28А, який курсував до гіпермаркету «Епіцентр», з’явився  маршрут №26.

 

Коригування відбулися і на автобусному маршруті №4.

 

– Мешканці Східного масиву подали клопотання про те, що вони хочуть мати автобусне сполучення з залізничним вокзалом. Тепер маршрут №4 курсує з вул. Л.Українки, вулицями Слівенська, С.Бандери на вул. Б.Хмельницького до залізничного вокзалу.  Далі – за встановленим маршрутом до мікрорайону «Новий Світ», – пояснює Ігор Мединський.

 

Наразі в управлінні транспорту думають над організацією пасажирських перевезень на вул. Гайова – до розважального комплексу «Алігатор».

 

– До нас надійшли такі звернення. Наразі пропозиція опрацьовується проектантами, вивчаємо, кому належать земельні ділянки і як правильно організувати рух, – каже Ігор Мединський. – Стан дорожнього полотна дозволяє там безперешкодно курсувати транспорту.

 

Розглянули, розповідає Ігор Мединський, і прохання мешканців вулиці Чернівецької. Зараз готують проектно-кошторисну  документацію, аби пустити туди маршрутний автобус. Щоправда, зробити це через щільну забудову масиву не просто.

 

Загалом при формуванні нової мережі враховано 80% пропозицій тернополян, які надійшли в наше управління, зазначають посадовці. Певні моменти не вдалося реалізувати через суперечності з законодавством.

 

Водночас тролейбусна мережа працює без змін та за звичним графіком.  Нововведень тут чекають лише наприкінці року, після введення в експлуатацію нової тролейбусної лінії на вул. Текстильній – Леся Курбаса. На її будівництво з міського бюджету виділено понад 11 млн. грн. Пpoтяжнicть цiєї лiнiї cтaнoвитимe мaйжe п’ять кiлoмeтpiв. Вoнa cтaнe чacтинoю мapшpyтy, який з’єднaє нaйвiддaлeнiшi paйoни мicтa – «Аляcкy» тa «Дpyжбy».

 

Наразі розглядаються пропозиції пycтити чepeз вул. Тeкcтильнy мapшpyт №3 aбo №5. Зокрема, КП «ТЕТ» запропонувало змінити маршрут №3, щоб із вулиці Курбаса тролейбус повертав не на вул. Морозенка, а до «Подолян» і далі вулицею Текстильною повз митницю та бавовняний комбінат виходив на кільце біля салону меблів «Нова». А далі є кілька варіантів: через вул. Б. Хмельницького, центр (повз Кооперативний технікум) на масив «Дружба» – вулицю Карпенка. Або ж на «Дружбу» через вулицю Крушельницької, не заїжджаючи на залізничний вокзал. В обох випадках повертатиметься тролейбус назад через ринок, що на вул. Живова.

 

Зоряна Гарасимів

 

ВАРТО ЗНАТИ

Зупинки на маршруті №21: вул. Коновальця – маг. «Універсам» – «Текстильник» – вул. Ш.Руставелі – вул. Збаразька – Залізничний вокзал – Центр – вул. Шептицького – Новий ринок – пров. Цегельний – Новий ринок – Центральний ринок – Автовокзал – АТП – вул. Острозького – 1-ша міська лікарня – Залізничний вокзал – вул. Збаразька – вул. Ш.Руставелі – маг. «Текстильник» – «Універсам» – вул. Коновальця.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна

Статті

Інтерв'ю
Василь Тракало
09:43, 6 Червня, 2024

До професійного свята. Інтерв’ю з головою Тернопільської обласної організації НСЖУ Василем Тракалом

Блоги

ТОП новини тернопільщини: