Присутність політичної реклами – незмінний атрибут виборів. Але по тому хто, як і де розміщає свої агітки теж можна простежити певні кулуарні домовленості.
Наприклад, згідно рішення виконавчого комітету, визначено низку тумб, де можна клеїти політичну рекламу. Слідкувати за цим повинно комунальне підприємство міської ради “Парк Загребелля”. Директор будь-якого КП призначається на посаду мером міста.
Перегляньте також:
- «Веселі канікули з Богом» у Дністровському каньйоні: для дітей влаштували розваги
- У селі біля Тернополя затримали снайпера
Як показує практика, кількість реклами від “Самопомочі”, що розміщені на тумбах, в рази первищує кількість агіток від інших партій разом взятих. Зрозуміло, що без “благословення” з боку діючої свободівської влади не обійшлося.
Адже тільки наївний може вірити, що в передвиборчий час хтось може так лояльно ставитися до реклами конкурентів, якщо немає ніяких таємних домовленостей.