Google Merchant Center — це потужний інструмент для онлайн-торгівлі, що дає змогу розміщувати товарні оголошення в сервісах Google (Пошук, Shopping, YouTube і Карти).
Правильне налаштування реклами в Мерчант Центрі допоможе залучити більше потенційних покупців, збільшити трафік на сайт інтернет-магазину і підвищити продажі. Якщо ж Вас немає можливості детально вивчати, як працює Merchant Center, хоча б розберімося в основах.
Перегляньте також:
- Начальник Кременецької РВА долучився до збору картоплі
- Неповнолітнього студента з Тернопільщини засудили за підпал військового авто
Що потрібно для роботи в Google Merchant Center?
- Насамперед потрібно створити акаунт. Для цього перейдіть на сайт merchants.google.com і натисніть «Почати зараз». Після входу або створення облікового запису Google, вкажіть бажану назву і тип компанії, часовий пояс, країну, а також контактні дані.
- У Вас має бути готовий сайт інтернет-магазину, на якому розміщені сторінки товарів з докладними описами, актуальними цінами, зображеннями та іншою інформацією. Сайт має коректно працювати, бути зручним для користувачів і відповідати вимогам платформи.
- Ключовий елемент для роботи — фід даних. Так називається текстовий файл, що містить структуровану інформацію про Ваші товари. Його слід обов’язково створити та завантажити в Google Merchant Center.
- Для запуску рекламних кампаній Ваших товарів необхідно також створити та налаштувати акаунт у системі Google Ads. Цей інструмент дає змогу керувати показами оголошень, призначати ставки, обирати аудиторії та аналізувати ефективність Вашої реклами. Профіль Google Ads потрібно буде пов’язати з Merchant Center.
- Розміщення реклами Ваших товарів у сервісах Google є платним. Рекламодавець оплачує кожен клік користувача за оголошенням відповідно до призначеної ціни за клік (CPC). Тому для запуску кампаній необхідно визначити бюджет, який Ви готові інвестувати в рекламу.
Якщо самостійно розібратись важко, на сайті маркетингової агенції AdwService є детальна інструкція з налаштування реклами в Google Merchant — adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-merchant-center.
Як аналізувати та проводити додаткове налаштування реклами після запуску кампаній?
Насамперед необхідно визначити, за якими метриками Ви будете оцінювати успішність рекламних кампаній в Google Shopping.
Після того, як з метриками визначилися, відстежуйте їхню динаміку в розрізі кампаній, груп оголошень, категорій товарів, типів пристроїв та інших доступних зрізів. Порівнюйте поточні значення з попередніми періодами й плановими KPI.
Одним із головних важелів управління ефективністю кампаній є ставки за клік (CPC). Регулярно аналізуйте, як розмір ставок впливає на обсяг трафіку, ціну за конверсію і рентабельність реклами. Підвищуйте ставки для високоприбуткових кампаній і груп оголошень, щоб отримувати більше трафіку.
Якщо під час аналізу Ви помітили, що окремі групи товарів або категорії показують істотно вищі результати, має сенс виділити їх в окремі кампанії.
Крім того, в ефективності кампанії ключову роль відіграють мінус-слова. Це фрази, при використанні яких під час пошуку, користувачі не побачать Ваші оголошення. Аналізуйте запити, що видають у пошуку Ваші оголошення, і потроху додавайте мінус-слова для кампаній з низьким CTR і конверсіями.