enerhetyk-ua Вуличне радіо

Google Merchant Center — це потужний інструмент для онлайн-торгівлі, що дає змогу розміщувати товарні оголошення в сервісах Google (Пошук, Shopping, YouTube і Карти).

Правильне налаштування реклами в Мерчант Центрі допоможе залучити більше потенційних покупців, збільшити трафік на сайт інтернет-магазину і підвищити продажі. Якщо ж Вас немає можливості детально вивчати, як працює Merchant Center, хоча б розберімося в основах.



Базове налаштування реклами в Гугл Мерчант.

Що потрібно для роботи в Google Merchant Center?

  1. Насамперед потрібно створити акаунт. Для цього перейдіть на сайт merchants.google.com і натисніть «Почати зараз». Після входу або створення облікового запису Google, вкажіть бажану назву і тип компанії, часовий пояс, країну, а також контактні дані.
  2. У Вас має бути готовий сайт інтернет-магазину, на якому розміщені сторінки товарів з докладними описами, актуальними цінами, зображеннями та іншою інформацією. Сайт має коректно працювати, бути зручним для користувачів і відповідати вимогам платформи.
  3. Ключовий елемент для роботи — фід даних. Так називається текстовий файл, що містить структуровану інформацію про Ваші товари. Його слід обов’язково створити та завантажити в Google Merchant Center.
  4. Для запуску рекламних кампаній Ваших товарів необхідно також створити та налаштувати акаунт у системі Google Ads. Цей інструмент дає змогу керувати показами оголошень, призначати ставки, обирати аудиторії та аналізувати ефективність Вашої реклами. Профіль Google Ads потрібно буде пов’язати з Merchant Center.
  5. Розміщення реклами Ваших товарів у сервісах Google є платним. Рекламодавець оплачує кожен клік користувача за оголошенням відповідно до призначеної ціни за клік (CPC). Тому для запуску кампаній необхідно визначити бюджет, який Ви готові інвестувати в рекламу.

Якщо самостійно розібратись важко, на сайті маркетингової агенції AdwService є детальна інструкція з налаштування реклами в Google Merchant — adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-merchant-center.

Як аналізувати та проводити додаткове налаштування реклами після запуску кампаній?

Насамперед необхідно визначити, за якими метриками Ви будете оцінювати успішність рекламних кампаній в Google Shopping.

Після того, як з метриками визначилися, відстежуйте їхню динаміку в розрізі кампаній, груп оголошень, категорій товарів, типів пристроїв та інших доступних зрізів. Порівнюйте поточні значення з попередніми періодами й плановими KPI.

Інтерфейс Merchant Center Next

Одним із головних важелів управління ефективністю кампаній є ставки за клік (CPC). Регулярно аналізуйте, як розмір ставок впливає на обсяг трафіку, ціну за конверсію і рентабельність реклами. Підвищуйте ставки для високоприбуткових кампаній і груп оголошень, щоб отримувати більше трафіку.

Якщо під час аналізу Ви помітили, що окремі групи товарів або категорії показують істотно вищі результати, має сенс виділити їх в окремі кампанії.

Крім того, в ефективності кампанії ключову роль відіграють мінус-слова. Це фрази, при використанні яких під час пошуку, користувачі не побачать Ваші оголошення. Аналізуйте запити, що видають у пошуку Ваші оголошення, і потроху додавайте мінус-слова для кампаній з низьким CTR і конверсіями.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Статті
Інтерв'ю
Тетяна Федорів
21:38, 5 Вересня, 2025

Історикиня та краєзнавиця Тетяна Федорів розповіла про всесвітньовідому письменницю, яка народилась в Збаражі

Блоги
mtPBS
ТОП новини тернопільщини: