Основи налаштування реклами в сервісі Merchant Center
- Опубліковано: Новини Тернопільщини
- —
- 31 Травня, 2025 о 10:28
Google Merchant Center — це потужний інструмент для онлайн-торгівлі, що дає змогу розміщувати товарні оголошення в сервісах Google (Пошук, Shopping, YouTube і Карти).
Правильне налаштування реклами в Мерчант Центрі допоможе залучити більше потенційних покупців, збільшити трафік на сайт інтернет-магазину і підвищити продажі. Якщо ж Вас немає можливості детально вивчати, як працює Merchant Center, хоча б розберімося в основах.
Якщо самостійно розібратись важко, на сайті маркетингової агенції AdwService є детальна інструкція з налаштування реклами в Google Merchant — adwservice.com.ua/uk/nalashtuvannya-google-merchant-center.
Насамперед необхідно визначити, за якими метриками Ви будете оцінювати успішність рекламних кампаній в Google Shopping.
Після того, як з метриками визначилися, відстежуйте їхню динаміку в розрізі кампаній, груп оголошень, категорій товарів, типів пристроїв та інших доступних зрізів. Порівнюйте поточні значення з попередніми періодами й плановими KPI.
Одним із головних важелів управління ефективністю кампаній є ставки за клік (CPC). Регулярно аналізуйте, як розмір ставок впливає на обсяг трафіку, ціну за конверсію і рентабельність реклами. Підвищуйте ставки для високоприбуткових кампаній і груп оголошень, щоб отримувати більше трафіку.
Якщо під час аналізу Ви помітили, що окремі групи товарів або категорії показують істотно вищі результати, має сенс виділити їх в окремі кампанії.
Крім того, в ефективності кампанії ключову роль відіграють мінус-слова. Це фрази, при використанні яких під час пошуку, користувачі не побачать Ваші оголошення. Аналізуйте запити, що видають у пошуку Ваші оголошення, і потроху додавайте мінус-слова для кампаній з низьким CTR і конверсіями.
 
                         
                 
                 
                 
                             
													22:13, 25 Жовтня, 2025
 
													21:13, 19 Жовтня, 2025
 
													22:28, 15 Жовтня, 2025
