Сергій Надал розпочав виборчу кампанію з фальшстарту, не дочекавшись встановлення нових політичних розкладів у парламенті вирішив не гаяти часу і вже готується до другого заходу в мерське крісло.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
Інакше чим пояснити «покращення» – рекламу соціальних карток на ліки та звіт у кожну скриньку, помпезні заходи з передачі машини для ДУК та отримання офіційного статусу народним гімном «Файне місто Тернопіль» у виконні Братів Гадюкіних.
Такі невтішні підсумки зумовили пошук Надалом більш ширших ніш для популяризації досягнень. Де-факто це старт мерської виборчої кампанії.
Отже, Надал розпочав з вічної теми всіх можновладців – “соціалки”. Нагадаємо, що найбільш успішним у роботі з соціально-незабезпеченими категоріями був екс-мер Києва Леонід Черновецький, який завдяки “вдячним бабусям” двічі обирався столичним градоначальником. Швидше за все креативники Надала використають і модернізують метод «Черновецького».
Відтепер у Тернополі запроваджуються так звані соціальні картки ( щось близьке до пункту 3.1 і 3.6 передвиборчої програми) для малозабезпечених, через які люди отримають речі першої необхідності за пільговими цінами. Першими у цьому переліку стануть ліки, які будуть розповсюджуватися через мережу створених мерією соціальних аптек. Наскільки ці ліки будуть дешевшими наразі невідомо, але кількість реклами ініціативи мерії свідчить, що цим питанням зайнялися дуже ретельно.
Розпочався похід на другий термін…