Служба автомобільних доріг у Тернопільській області за результатами тендеру замовила ТОВ «Техно-Буд-Центр» поточний ремонт автодоріг державного значення за 582,18 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».
Перегляньте також:
- Чорна звістка для Тернополя: загинув боєць Віталій Бабій
- “На щиті” додому на Тернопільщину повертається захисник Дмитро Самосюк
Послуги замовили на строк до кінця 2017 р. Про які саме дороги йдеться, не вказано.
Обсяг робіт включає розпушення і регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу ресайклером, влаштування асфальтобетонного покриття, бруківки, водовідвідних канав та огороджень, укріплення узбіч, нанесення розмітки.
Власником «Техно-Буд-Центру» є Григорій Процик з Тернополя. Раніше співвласником був Любомир Грегоращук, чий син Андрій був депутатом Тернопільської міськради від партії ВО «Свобода».
Андрій Грегоращук є зятем екс-керівника Служби автодоріг у Рівненській області Юрія Проника, який раніше обіймав аналогічну посаду в Тернопільській області.
Син Проника Орест керує ДАК «Автомобільні дороги України», яку зараз ліквідують у рамках реформи дорожньої галузі. Головою ліквідаційної комісії є Артем Гриненко, помічник народного депутата (БПП) Артема Герасимова, якого в кінці травня президент Петро Порошенко призначив своїм представником в Верховній Раді.
Із 2014 р. директором фірми-переможця є Олег Юрійович Чернецький. Особа з такими ПІБ у 2011 р.була головним спеціалістом планово-договірного відділу управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міськради.
Нагадаємо, в лютому Тернопільська САД замовила «Техно-Буд-Центру» поточний ремонт і утримання автодоріг державного та місцевого значення за 300 млн грн.
Єдиним конкурентом було ПАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56» Галини Ставчанської. Фірмою, яка неодноразово змагалася з «Техно-Буд-Центром», керує Максим Волосінчук.
Найменування робіт і витрат | Одиниця виміру | Кількість, од. |
Розпушення конструктивних шарів дорожнього одягу ресайклером WR 2500 S, на глибину до 18 см | 1000 м2 | 296 |
Розпушення конструктивних шарів дорожнього одягу ресайклером WR 2500 S, на кожен 1 см змін товщини додавати або виключати за нормою 3-1, товщина від 12 см до 22 см | 1000 м2 | 296 |
Навантаження сипких матеріалів (щебінь, гравій, пісок, глинисті та піщані ґрунти, протиожеледні матеріали) одноківшевим навантажувачем місткістю ковша 1 м3: при переміщенні на відстань до 10 м | 100 м3 | 298 |
Влаштування вирівнювального шару основи дорожнього одягу із щебеню | 100м3 | 237 |
Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину до 18 см з застосуванням бітумної емульсії (вміст емульсії до 3 % від маси) та цементно-водної суспензії (вміст цементу до 4 % від маси) за допомогою машини Ресайклер WR 2500 у складі зі змішувальною установкою WM 1000 та бітумовозом | 1000 м2 | 296 |
на кожен 1 см зміни глибини фрезерування додавати або виключати за нормою 2-33-3 | 1000 м2 | 296 |
Розлив в’яжучих матеріалів автогудронатором з додатковим підігрівом: на І передачі редуктора | 1 т | 223 |
Улаштування підстилаючого і вирівнювального шару основи з піску | 100м3 | 104 |
Влаштування вирівнювального шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VОGELE SUPER 2100, при ширині укладання: до 4,5 м | 100 т | 900 |
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VОGELE SUPER 1600, при ширині укладання: до 4,5 м | 1000 м2 покриття | 540 |
Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими HAMM HD 110 масою 10,6 т: за чотири проходи котка по одному сліду | 1000 м2 покриття | 1 266 |
Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими НАММ HD 130 масою 14,2 т: за шість проходів котка по одному сліду | 1000 м2 покриття | 1 266 |
Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими НАММ HD 130 масою 14,2 т: додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів | 1000 м2 покриття | 1 266 |
Ущільнення асфальтобетонного шару котками на пневмоколісному ходу НАММ HD 150 ТТ масою 14,33 т: за чотири проходи котка по одному сліду | 1000 м2 покриття | 1 266 |
Ущільнення асфальтобетонного шару котками комбінованої дії HAMM HD 110K масою 9,3 т: за шість проходів котка по одному сліду | 1000 м2 покриття | 1 266 |
Ущільнення асфальтобетонного шару котками комбінованої дії HAMM HD 110K масою 9,3 т: додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів | 1000 м2 покриття | 1 266 |
Установлення парапетних обгороджень зі сталі на металевих стовпах | 100м | 1 000 |
Улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини з поздовжніх лотків зі збірного бетону | 100м3 | 140 |
Влаштування одиночної поверхневої обробки з застосуванням машини KOMBAJN КD-3D | 1000 м2 покриття | 540 |
Улаштування двошарової основи з щебеню фракції 40-70 мм при укочуванні кам’яних матеріалів з границею міцності на стиск понад 68,6 МПа [700 кгс/см2] до 98,1 МПа [1000 кгс/см2], товщина нижнього шару до 15 см | 1000м2 | 14 |
На кожний 1 см зміни товщини шару до норм 27-23-1, 27-23-2, 27-23-3 додавати або виключати | 1000м2 | 14 |
Улаштування двошарової основи з щебеню фракції 40-70 мм при укочуванні кам’яних матеріалів з границею міцності на стиск понад 68,6 МПа [700 кгс/см2] до 98,1 МПа [1000 кгс/см2], товщина верхнього шару до 15 см | 1000м2 | 14 |
Улаштування бруківки з колотого і булижного каменю товщиною до 14 см з ущільненням при трьох проходах котка | 1000м2 | 14 |
Улаштування водовідвідних канав автогрейдерами середнього типу: ґрунт II групи | 100 м3 | 18 |
Розробка ґрунту екскаватором САТ м315, місткість ковша 0,75 м3: у відвал: ґрунт ІІ групи | 100 м3 ґрунту | 124 |
Укріплення узбіч щебенем товщиною шару до 10 см з використанням автогрейдера | 100 м2 узбіччя | 1 800 |
Ямковий ремонт з використанням машини MADPATCHER MP 6.5 WD, при глибині вибоїни: до 50 мм | 100 м2 | 350 |
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.1 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман” (осьова) | 1 км | 150 |
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.1 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман” (крайова) | 1 км | 600 |
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.5 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман” | 1 км | 80 |
Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.6 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман” | 1 км | 75 |