Кому дадуть півмільярда на дороги Тернопільщини?

Опубліковано:
16 Вересня, 2016 о 21:00

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області за результатами тендеру замовила ТОВ «Техно-Буд-Центр» поточний ремонт автодоріг державного значення за 582,18 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».

 



Послуги замовили на строк до кінця 2017 р. Про які саме дороги йдеться, не вказано.

 

Обсяг робіт включає розпушення і регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу ресайклером, влаштування асфальтобетонного покриття, бруківки, водовідвідних канав та огороджень, укріплення узбіч, нанесення розмітки.

 

Власником «Техно-Буд-Центру» є Григорій Процик з Тернополя. Раніше співвласником був Любомир Грегоращук, чий син Андрій був депутатом Тернопільської міськради від партії ВО «Свобода».

 

Андрій Грегоращук є зятем екс-керівника Служби автодоріг у Рівненській області Юрія Проника, який раніше обіймав аналогічну посаду в Тернопільській області.

 

Син Проника Орест керує ДАК «Автомобільні дороги України», яку зараз ліквідують у рамках реформи дорожньої галузі. Головою ліквідаційної комісії є Артем Гриненко, помічник  народного депутата (БПП) Артема Герасимова, якого в кінці травня президент Петро Порошенко призначив своїм представником в Верховній Раді.

 

Із 2014 р. директором фірми-переможця є Олег Юрійович Чернецький. Особа з такими ПІБ у 2011 р.була головним спеціалістом планово-договірного відділу управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міськради.

 

 

Нагадаємо, в лютому Тернопільська САД замовила «Техно-Буд-Центру» поточний ремонт і утримання автодоріг державного та місцевого значення за 300 млн грн.

 

Єдиним конкурентом було ПАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56» Галини Ставчанської. Фірмою, яка неодноразово змагалася з «Техно-Буд-Центром», керує Максим Волосінчук.

 

Найменування робіт і витратОдиниця виміруКількість, од.
Розпушення конструктивних шарів дорожнього одягу ресайклером WR 2500 S, на глибину до 18 см1000 м2296
Розпушення конструктивних шарів дорожнього одягу ресайклером WR 2500 S, на кожен 1 см змін товщини додавати або виключати за нормою 3-1, товщина від 12 см до 22 см1000 м2296
Навантаження сипких матеріалів (щебінь, гравій, пісок, глинисті та піщані ґрунти, протиожеледні матеріали) одноківшевим навантажувачем місткістю ковша 1 м3: при переміщенні на відстань до 10 м100 м3298
Влаштування вирівнювального шару основи дорожнього одягу із щебеню100м3237
Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину до 18 см з застосуванням бітумної емульсії (вміст емульсії до 3 % від маси) та цементно-водної суспензії (вміст цементу до 4 % від маси) за допомогою машини Ресайклер WR 2500 у складі зі змішувальною установкою WM 1000 та бітумовозом1000 м2296
на кожен 1 см зміни глибини фрезерування додавати або виключати за нормою 2-33-31000 м2296
Розлив в’яжучих матеріалів автогудронатором з додатковим підігрівом: на І передачі редуктора1 т223
Улаштування підстилаючого і вирівнювального шару основи з піску100м3104
Влаштування вирівнювального шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VОGELE SUPER 2100, при ширині укладання: до 4,5 м100 т900
Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VОGELE SUPER 1600, при ширині укладання: до 4,5 м1000 м2 покриття540
Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими HAMM HD 110 масою 10,6 т: за чотири проходи котка по одному сліду1000 м2 покриття1 266
Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими НАММ HD 130 масою 14,2 т: за шість проходів котка по одному сліду1000 м2 покриття1 266
Ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими НАММ HD 130 масою 14,2 т: додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів1000 м2 покриття1 266
Ущільнення асфальтобетонного шару котками на пневмоколісному ходу НАММ HD 150 ТТ масою 14,33 т: за чотири проходи котка по одному сліду1000 м2 покриття1 266
Ущільнення асфальтобетонного шару котками комбінованої дії HAMM HD 110K масою 9,3 т: за шість проходів котка по одному сліду1000 м2 покриття1 266
Ущільнення асфальтобетонного шару котками комбінованої дії HAMM HD 110K масою 9,3 т: додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів1000 м2 покриття1 266
 Установлення парапетних обгороджень зі сталі на металевих стовпах100м1 000
 Улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини з поздовжніх лотків зі збірного бетону100м3140
 Влаштування одиночної поверхневої обробки з застосуванням машини KOMBAJN КD-3D1000 м2 покриття540
 Улаштування двошарової основи з щебеню фракції 40-70 мм при укочуванні кам’яних матеріалів з границею міцності на стиск понад 68,6 МПа [700 кгс/см2] до 98,1 МПа [1000 кгс/см2], товщина нижнього шару до 15 см1000м214
На кожний 1 см зміни товщини шару до норм 27-23-1, 27-23-2, 27-23-3 додавати або виключати1000м214
 Улаштування двошарової основи з щебеню фракції 40-70 мм при укочуванні кам’яних матеріалів з границею міцності на стиск понад 68,6 МПа [700 кгс/см2] до 98,1 МПа [1000 кгс/см2], товщина верхнього шару до 15 см1000м214
 Улаштування бруківки з колотого і булижного каменю товщиною до 14 см з ущільненням при трьох проходах котка1000м214
 Улаштування водовідвідних канав автогрейдерами середнього типу: ґрунт II групи100 м318
 Розробка ґрунту екскаватором САТ м315, місткість ковша 0,75 м3: у відвал: ґрунт ІІ групи100 м3 ґрунту124
 Укріплення узбіч щебенем товщиною шару до 10 см з використанням автогрейдера100 м2 узбіччя1 800
Ямковий ремонт з використанням машини MADPATCHER MP 6.5 WD, при глибині вибоїни: до 50 мм100 м2350
 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.1 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман” (осьова)1 км150
 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.1 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман” (крайова)1 км600
 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.5 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман”1 км80
 Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки лінії 1.6 шириною 15 см на покриття автомобільної дороги двокомпонентним холодним пластиком машиною маркірувальною Н18 Unіvеrsal фірми “Гофман”1 км75

 

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Інтерв'ю
«Spektr» – нове лице відомої стоматології
10:14, 17 Листопада, 2024

«Spektr» – нове лице відомої стоматології

ТОП новини тернопільщини: