Протягом 5 місяців 2015 року Центри обслуговування платників відвідали 331 310 платників податків, які отримали 27 493 адміністративні послуги.
Перегляньте також:
«На Тернопільщині при територіальних органах фіскальної служби функціонують 17 Центрів обслуговування платників. У таких центрах відвідувачі мають можливість отримати консультативно-інформаційні та адміністративні послуги, подати податкову звітність та отримати ключі електронного цифрового підпису», – зазначила заступник начальника ГУ ДФС у Тернопільській області Надія Лопатинська.
Найчастіше у центрах обслуговування видавали картки платників податків та вносили до паспортів громадян України дані про реєстраційний номер облікової картки платників податків. Такими послугами цього року вже скористались 16 307 фізичних осіб, що складає майже 60 відсотків від загальної кількості усіх наданих адміністративних послуг.
Також мешканці Тернопільщини часто звертались з приводу реєстрації книг обліку розрахункових операцій та надання витягів з реєстру платників єдиного податку. Ці послуги були надані 2 424 і 1 461 раз відповідно.
Задля підвищення ефективності надання адміністративних послуг та сервісів у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділене окреме місце для роботи із електронним сервісом «Інспектор-онлайн». Двічі на тиждень, а саме у вівторок та четвер, для громадян тут надають консультації за допомогою скайп-зв’язку. З щомісячним графіком консультаційних тем можна ознайомитися на суб-сайті ГУ ДФС в області в розділі «Заходи для платників». Слід зазначити, що з початку 2015 року подібною послугою скористався 101 платник.