Кабінет Міністрів України постановою від 16.10.2014 р. № 569 затвердив Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, повідомляє Бізнес Компаньйон з посиланням на ДФС в Тернопільській області.
Перегляньте також:
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
Згідно з Порядком Держказначейство повинне до 25 грудня 2014 р. відкрити електронні рахунки платникам ПДВ. Вони відкриваються автоматично на безоплатній основі і виключно на підставі реєстру платників податку, який Державна фіскальна служба після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Держказначейству до 15 грудня 2014 р.
Казначейство надсилає Державній фіскальній службі повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. ДФС відповідно інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка.
У разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Нагадаємо, що рахунок у системі електронного адміністрування податку – рахунок, відкритий платнику податку в Держказначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань. Кошти з такого рахунка підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.