Чому рахунок за газ не відповідає показанням лічильника і що з цим робити?
Споживачі часто гадають – чому рахунок від Нафтогазу не відповідає показанням лічильника?
У ПрАТ «Тернопільміськгаз» зазначають, що Нафтогаз або інший постачальник газу щомісяця нараховують користувачам плату за споживання газу на підставі показників лічильника, які вони передають газорозподільній компанії, тобто до ПрАТ “Тернопільміськгаз”.
Щоб нарахування були правильними, згідно Типового договору розподілу природного газу споживачі мають передавати показання лічильника у перші три дні місяця. У такому випадку до 5 числа ви зможете впевнитися, що показання опрацьовані, а за необхідності підкріпити їх фотофіксацією
Показники, що зафіксовані після 5 числа, постачальник не бере до уваги, саме тому ми можемо отримувати звернення про невідповідність суми рахунку зі спожитим обсягом газу.
Передавати показання вчасно можна через:
- Telergram Chat Bot та Viber Chat Bot
- додаток «е-Тернопіль»
- сервіс eps.te.ua
- особистий кабінет https://gasolina-online.com/
Крім того, показники лічильників для населення можна подавати по телефонах:
- 0352 52-46-95
- 067 574 81 38
- 067 574 81 21
А також звернутись особисто в абонентський відділ за адресою:
м.Тернопіль, вул. Шептицького 20