Часто з екранів телевізорів чуємо такі переконливі рекламні ролики, у яких продукцію представляють, як найкращу, яка точно піде покупцям на користь і такої більше ніде не знайдеш. Та часто наприкінці реклами звучить фраза, яка просто обурює глядачів, і вкотре її почувши, тернополянин пан Богдан вирішив перевірити, чи то кажуть правду, чи брешуть.
Перегляньте також:
- Як потрапити в екіпаж танка “Leopard”
- Керівник будівельної компанії «Креатор-Буд» Ігор Гуда взяв участь у Західноукраїнському бізнес-форумі
«Якщо цей шампунь вам не допоможе – ми повернемо вам гроші! – треба ж відповідати за свої слова. От і я послухав мудру рекламу і придбав той чудесний шампунь, який мав зробити з мого волосся просто диво. Мав певні проблеми, волосся дуже випадало, мабуть я це буває восени – гіповітаміноз. А тут почув, що є в продажі лікувальний шампунь, він зупиняє випадання волосся, відновлює його структуру, робить блискучим і так далі. І що? Користувався цим продуктом тривалий час…. і жодних змін. Тут я згадав, що жіночий голос у рекламі запевнив: якщо річ не дасть ефекту – покупцям повернуть гроші. Прийшов до магазину, де купував шампунь і кажу, що цей засіб не ефективний, поцікавився, хто мані має повернути обіцяні гроші. Продавець звісно ж сказала, що магазин лише посередник, який продає, тому треба звертатися до виробника. Подзвонив я на виробництво, там мені відповіли, що їхні товари бездоганні і мови не може бути про те, що вони не якісні та не виправдовують себе, просто одній людині він підходить, а іншій – ні. От і залишився я ні з чим. Ніяких питань би не виникало у мене, якби не ця марна фраза «… ми віддамо вам гроші». Закликаю усіх виробників відповідати за якість своєї продукції і не дурити покупців. Те що хтось набиває ціну – зовсім не означає, що товар буде мати успіх», – розповів пан Богдан.
А ще, чоловік додав, що хороший товар реклами не потребує.