Майже 250 учасників з різних регіонів України взяли участь у XIII Зимових змаганнях “Снігохід”, що 3 лютого відбулись у Кременці на Тернопільщині. Продукція компанії «Опілля», яка стала одним із партнерів події, допомагала командам на всіх етапах.
Всеукраїнські змагання з зимового мандрівництва щороку організовують дві громадські організації: Пласт і Молодіжний Націоналістичний Конгрес. Проводять, щоб популяризувати здоровий спосіб життя та активний відпочинок, залучити молодь до спортивного туризму місцями національно-визвольної боротьби і краєзнавчими місцями. XIII змагання присвятили Руслану Стороженку, Юрію Гринівецькому, Тарасу Давидюку, Василю-Якову Капустинському — учасникам “Снігоходу” минулих років, які віддали життя за захист України.
Перегляньте також:
- Син Віктора Павліка під час війни виїхав в Америку
- Шумська школа мистецтв отримала музичні інструменти від благодійників
Командну участь у змаганнях всі охочі беруть у трьох категоріях: любителі віком 12-16 років та дорослі любителі і дорослі професіонали. Цьогоріч це були 68 команд із більшості областей України. Назва “Снігохід” буквально вказує на характер змагань: команди пішки за 8 годин проходили маршрут, щоб «взяти» якнайбільше з 44 контрольних пунктів і виконати ряд завдань. Контрольні пункти — це архітектурні, природні об’єкти і локації Кременця та ближніх сіл, «взяття» яких команди мали підтвердити фотографією з контрольної точки. На технічних етапах учасники змагались у переправі за допомогою линви, у стрільбі з пейнтбольних маркерів, у першій домедичній допомозі та в інтелектуальному завданні від національного природного парку «Кременецькі гори». Долати ці випробування на скутих ожеледицею маршрутах впродовж восьми годин учасникам допомагала питна вода «Опілля».
«Змагання ми проводимо фактично на волонтерських засадах, тому для нас дуже важливі партнери. «Опілля» ми просили допомогти саме продукцією, щоб питну воду учасникам надавати і в стартовому пакеті, і на маршруті. Таку турботу високо оцінили: команди дякували за підтримку водою «Опілля», — каже представник організаторів член Пласту Ольга Казакова.
Після всіх випробувань перемогу у «Снігоході» здобуває та команда, яка найкраще і найшвидше впорається з найбільшою кількістю завдань, набравши максимум балів. І ось тут на фініші дуже знадобився ще один продукт тернопільської пивоварні «Опілля» — квас. Як натуральний напій, що знімає втому і бадьорить, квас «Опілля» став цього разу частиною традиції змагань.
“У “Снігоходу”є традиція: після фінішу поновлюємо сили борщем і салом. До них цього року дуже пасував квас «Опілля». Його з задоволенням пили і юні, і дорослі учасники змагань. Тому за наданий квас і відновлені сили «Опіллю» — особлива подяка”, — підкреслила представниця організаторів Ольга Казакова.
Переможцями ж “Снігоходу-2024” у категорії юнацьких любителів стала команда «КРОК» із Тернополя, у категорії дорослих любителів — «Pro Track» із Кропивницького. Серед дорослих професіоналів у наполегливій боротьбі перемогу здобула команда «Хом’яки» із Києва.