У кожного керівника громади свій стиль управління і свої пріоритети. Що об’єднує їх усіх, так це бажання обратись на наступний термін. І тут, мудрі керівники, мали б шукати компроміс між “сподобатись виборцю” та “стратегічним розвитком громади”.
Сподобатись виборцю – це про господарку, ремонт лавочок та латання дірок на дорогах. Це видно одразу, гарні фото, виборцю подобається. “20 років двір не робили, а тут ремонт!” – приблизно таке можна почути.
Перегляньте також:
- Faine Misto у The Guardian: фестиваль, що об’єднує Україну та світ
- У Тернополі відбувається форум “Нові громадські організації: від ідеї до дії”
Стратегічний розвиток – це, коли виділяючи бюджетні кошти, реалізовуючи проекти і програми, керівники дають собі відповідь на запитання – Про що моя громада? Куди ми рухаємось? Якою вона буде через 5-10-15 років? Які наші конкурентні переваги? “Недоліком” для очільників, у даному випадку, є те, що немає що показати виборцю тут і зараз, окрім планів та “повітряних замків”. І, швидше за все, результатами реалізації стратегічних проектів будуть користуватися вже наступники, а не сам керівник.
І тут виникає спокуса – а може ну його, той стратегічний розвиток? Лавочки фарбуються – виборцю подобається))
І тоді, боячись втратити виборця – втрачають перспективу.