11 закладів загальної середньої освіти Тернопільщини взяли участь в апробації самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів із використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.
На Тернопільщинні завершилась апробація самооцінювання якості освітніх та управлінських процесів закладів загальної середньої освіти із використанням інформаційно-аналітичної системи EvaluEd.
Перегляньте також:
- Меморіальні дошки шістьом загиблим захисникам відкрили у ліцеї Копичинців
- Чому ніхто не захотів стати директором тернопільської 15 школи
11 закладів загальної середньої освіти пройшли апробацію за напрямком «Управлінські процеси закладу освіти».
Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності. Процес самооцінювання складається з 4 етапів:
- Вивчення (моніторинг процесів системи та аналіз результатів моніторингу).
- Оцінювання (визначення рівня якості та результатів функціонування системи).
- Звітування (аналіз стану та визначення шляхів удосконалення освітньої системи).
- Планування (визначення заходів для вдосконалення функціонування системи).
Напрями самооцінювання освітньої діяльності мають відповідати стратегії розвитку закладу освіти та містити:
- систему оцінювання здобувачів освіти;
- оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;
- освітнє середовище закладу освіти;
- управлінські процеси закладу освіти.
Керівники закладів освіти зазначили переваги використання інформаційно-аналітичної системи EvaluEd у процедурі самооцінювання: автоматичний обрахунок результатів за кожним критерієм, проведення анкетування всіх стейкхолдерів через QR та PIN-коди, збереження і цифровізація даних, що дозволяє використовувати матеріали в майбутньому, отримання інформації з різних джерел для аналізу стану системи освіти та суттєва економія часу.
Довідково: інформаційно-аналітична система EvaluEd розроблена Державною службою якості освіти України за сприяння Чеської агенції розвитку та Чеської шкільної інспекції в межах проєкту «Забезпечення інформаційної системи для Державної служби якості освіти України» спільно з Асоціацією з міжнародних питань.
Заклади освіти які взяли участь в апробації:
- Борсуківському закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Борсуківської сільської ради Тернопільської області Борсуківська територіальна громада;
- Джуринський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Білобожницької сільської ради;
- Підволочиська загальноосвітня школа I-III ступенів Підволочиської селищної ради Тернопільської області ;
- Комунальний заклад «Настасівський заклад загальної середньої освіти» Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області;
- Бережанський ліцей №1 Бережанської міської ради Тернопільської області;
- Ковалівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради;
- ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ No16 ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ЛЕВИЦЬКОГО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
- ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №4 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
- Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Тернопільської міської ради Тернопільської області
- Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24;
- Теребовлянський академічний ліцей імені Ярослави Стецько.