Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України.
Така перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні – АТБ.
Перегляньте також:
- Автoмoбiль Nissan Navara для викoнaння бoйoвих зaвдaнь oтримaлa 105-тa бригaдa ТРО, – Сергiй Нaдaл
- 35-й стрілецький бaтaльйoн oтримaв сучaсні зaрядні стaнції від Тернополя
Про цей намір повідомили в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд, пише Тернополіс. Компанія вже призначила керівника головного українського офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі.
У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Відзначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-ті роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.