Уперше за 50 років капітально ремонтуємо міст через річку Серет на км 103+602 автошляху Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль. Головне завдання мостовиків – зробити прогонову будову, котра б витримувала сучасний потік транспорту, адже траса Н-18 на Тернопільщині є дуже завантаженою. Це основна туристична артерія у напрямку Карпат.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
Читайте також
Підрядна організація: ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ».
Міст з балкового перероблюють в арковий. Вже влаштовано три основні елементи моста, а саме гофровану арку та дві прогонові труби із металоконструкцій системи Віакон.
Прогонові труби використовуватимуться для пропуску великих потоків води. На вході та виході з труб на щебеневу основу будуть влаштовані матраци Рено (розміром 3х2х0,23м) для укріплення пойми річки Серет.
Габарити моста збільшили до 9 метрів. Також розширені тротуари по обидва боки. Вони матимуть ширину 1,5 м.
Які роботи на мосту проводимо сьогодні?
бетонування портальних стінок та відкрилків;
пошарове відсипання піщаною сумішшю з ущільненням;
влаштування підпірної стінки із габіонів Терамеш (4х2х1м) (їх використовують для зміцнення насипу моста).
Як влаштовують габіони:
Спочатку їх розташовують на поверхні без наповнювача, а також вирівнюють.Після, цього їх заповнюють різними фракціями каміння та щебеню.
Особлива увага приділяється розміщенню каменю всередині конструкції. Саме від нього залежить тривалість експлуатації, міцність, надійність.
Всі технологічні процеси контролює представник незалежного технічного нагляду. На цьому об’єкті це Консорціум “Техексперт інжиніринг”
Про те, як стежать за якістю робіт на мосту, які сучасні технології використовують та коли очікувати відкриття руху дивіться у відео