Запрацювала «гаряча лінія» тернопільської мерії

Що відбулося?

Відтепер за телефонами 067-00-91-540, (0352) 40-15-40 можна отримати консультації з питань розвитку Тернопільської міської територіальної громади, щодо благоустрою, роботи міських служб, культурного та спортивного життя міста. Лінія працює з понеділка до п’ятниці з 9-ї до 18-ї години.

Головне. Міський голова Тернополя Сергій Надал зазначив, що запуск call-центру – це ще один спосіб оперативного реагування на запити громадян і створення надійної сервісної служби на базі міської ради.

Читайте також

Отримати консультацію ветеринара чи юриста зможуть власники тварин та зоозахисники за телефоном гарячої лінії
«Ternopil. Rada4you»: тернополяни зможуть слідкувати за роботою депутатів
«Настає момент коли треба відійти»: тернопільський керівник «Громадської позиції» йде у відставку

Цитата. “Міська рада має бути якісною сервісною службою для тернополян, коли люди максимально швидко отримують потрібну допомогу без зайвої бюрократії. З цією метою ми щороку впроваджуємо електронні сервіси. Проводимо навчання і тренінги, щоб люди мали більше можливостей, а перепон ставало менше. Call-центр — це ще один спосіб комунікації самоврядування з тернополянами. Сподіваюся, що він покращить діалог і допоможе швидше вирішувати нагальні питання”, – Зазначив Сергій Надал.

Останні новини: