Поточний середній ремонт маршруту Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль на ділянці між Дараівським перехрестям та межею з Прикарпаттям стартував 24 березня. Підрядник використовує кожен погожий день, аби темп робіт був високим.
Станом на сьогодні вже 3 кілометри автошляху – з вирівнююшим шаром покриття з крупнозернистого асфальтобетону. На 5 км дороги провели регенерацію основи дороги. Фрезування старого зношеного покриття провели на 10 км.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Які види робіт передбачає поточний середній ремонт?
– Фрезування зношеного покриття;
– Влаштування основи дороги шляхом холодного ресайклінгу;
– Укладання вирівнювального шару асфальтобетону, завтовшки 10 см і 5-сантиметрового шару ЩМА;
– Встановлення бар’єрного огородження;
– Освітлення та влаштування тротуарів з бруківки у межах населених пунктів.
За програмою «Велике будівництво» уся протяжність дороги Н-18 у межах Тернопільської області буде відновленою до кінця 2021 року. Амбітний план на рік – ремонт понад 200 км доріг державного значення.