На перевізника Тараса Стецика, яки потрапив у ДТП у Польщі, роками скаржилися люди. Пасажири нарікали на жахливі умови, хамство і відсутність компенсації за скасування рейсів. Про це повідомляє ТСНС.
Зокрема про перевізника написано чимало негативних відгуків на сайті Infobus, а його рейтинг на ресурсі становить 2,44 з п’яти зірок. Судячи з відгуків, найбільше люди скаржилися на погані умови перевезення і обслуговування, раптові скасування рейсів без компенсації грошей за квитки та хамське ставлення з боку водіїв.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
«Водії хами, 80 людей в автобусі, усі пасажири без масок, жодне соціальної дистанції і повне ігнорування карантинних норм, незважаючи на вказане в квитку місце 16 — сиділа на 73, страшна задуха, зупинки лише на 10 хв… Як люди їдуть через всю Україну і за кордон не розумію, Просто “скотовозка”, нічого не пристосовано для тривалих переїздів. Не рекомендую взагалі категорично нікому», – написала користувачка Катерина.
Погані відгуки на перевізника почали з’являтися на сайті Infobus ще від 2018 року. Адміністрація сайту вибірково відповідала на скарги, приносячи вибачення за погані умови і хамство водіїв.
Нагадаємо, що вночі 6 березня у Польщі у ДТП потрапив український рейсовий автобус, в якому знаходилися 57 українців. В аварії загинули 5 людей, 35 були госпіталізовані.