Про те, що поблизу Тернополя мають побудувати сучасну об’їзну дорогу відомо вже кілька років. Йдеться про північно-східну ділянку обходу – від М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече до М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) мав би суттєво розвантажити місто. Попри те, що за будівництво ще не взялися, проект готовий доволі давно. Розробляли його фахівці ТОВ «Експерт Проект Плюс».
Спеціалісти розповіли, що в основу розробки робочого проекту на будівництво І черги цієї об’їзної автомобільної дороги Тернополя, покладені матеріали відповідних інженерно-геодезичних вишукувань, які виконували, в тому числі, працівники «Експерт Проект Плюс» та економічних вишукувань, виконаних і наданих у 2018 році Службою автомобільних доріг у Тернопільській області для використання при проектуванні. Увесь комплекс вишукувальних робіт відповідає вимогам діючих нормативних документів України.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
Варто зауважити, що на підставі результатів техніко-економічних обґрунтувань, які виконала Служба автодоріг у Тернопільській області у 2018-му році, встановлено, що проектна І черга об’їзної автомобільної дороги повинна бути категорії – І-б. Протяжність запроектованої ділянки складає 8 кілометрів 70 метрів, ширина проїзної частини становить 2 х 7,5 м, а ширина розділювальної смуги – 3,0 м. На відгалуженні М-12 буде організована однорівнева кільцева розв’язка.
Для визначення перспективної інтенсивності руху, спеціалісти використали результати аналізу обліку інтенсивності руху, динаміку росту, що проводить Служба автомобільних доріг в Тернопільській області. Відтак, перспективна інтенсивність руху транспортних засобів на 2033 рік складе 7560 авт./добу в транспортних одиницях, а на 2040 рік – 10140 авт./добу в транспортних одиницях.
Загалом, при проектуванні спеціалісти врахували всі необхідні вимоги і щодо інтенсивності руху, і щодо ширини дороги та розглядали кілька варіантів транспортних розв’язок. Проект пройшов усі стадії необхідних експертиз та узгоджень із власниками комунікацій, які є на ділянці проектування.
Наразі відбувається викуп земельних ділянок у фізичних осіб, які необхідні для реалізації проекту.