Ні для кого не секрет, що в зимовий період автошляхи необхідно очищати від снігового покриву, та чимало клопотів дорожникам додається і у зв’язку із тим, що дороги необхідно посипати відповідними сумішами. Протиожеледні реагенти бувають різними – рідкі, тверді та гранульовані. На території України переважно користуються хлоридом натрію – технічною сіллю, піском або сумішами з них. Такі, зокрема, використовують і в ТОВ «БМбуд».
Суміш солі та піску – оптимальний варіант для використання на дорогах взимку, адже сіль може розтопити лід та плавить сніг, а пісок необхідний для забезпечення зчеплення автомобільних коліс з дорожнім покриттям. Якщо говорити про цифри, то від початку сезону компанія «БМбуд» використала вже близько 15-ти тисяч тонн ПСС (піщано-сольової суміші), адже іноді добова потреба становить кілька сотень тонн.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
Варто зауважити і те, що посипання доріг сумішами – це лише частина роботи. Адже під час сильних снігопадів не обходиться без постійної роботи техніки.
До прикладу, кілька десятків машин «БМбуд» практично безперервно працювали впродовж тижня, коли на територіях, які компанія обслуговує на Тернопільщині та в Івано-Франківській області, були хуртовини та заметілі. Спеціалісти запевняють, попри всі перешкоди, вони зі своєю роботою впорались. Додають, на деяких ділянках довелось неабияк попрацювати, аби зробити автошляхи доступними для проїзду. В окремих випадках, зауважують, навіть залучали техніку ДСНС.
Щодо прийдешніх вихідних, то синоптики наразі не прогнозують ні снігопадів, ні сильних морозів, тож, сподіваємось, критичних ситуацій на дорогах не виникатиме.