«Зміна схеми роботи світлофора на вулиці Руської на переході між Гідропарком і парком iм. Шевченка», – таку петицію у єдиному реєстрі місцевих петицій зареєстрував Сергій Солтис. Зокрема, у тексті петиції йдеться:
«На даний момент, схема роботи світлофорів на переході між парками Гідропарк і iм. Шевченка (до Надставної церкви) наступна:
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Світлофор червоний для пішоходів (поки йде рух автомобілів по вулиці Руській) – 80 секунд. Після цього світлофор для пішоходів перемикається на зелений. Одночасно з цим, світлофор на вулиці Танцорова відкриває рух для автомобілів в сторону району Дружба. Обидва світлофори показують зелене світло протягом 20 секунд.
Проблема: і пішоходи через вулицю Руська, і водії, що повертають з Танцорова, намагаються перетнути одну і ту ж ділянку дороги одночасно, причому поспішають вкластися у відведений час. Що нерідко призводить до ситуацій, коли потік машин не пропускає пішоходів, або створюються небезпечні для життя ситуації. Все ускладнюється при наявності пішоходів з дитячими колясками, собаками або велосипедами – важко своєчасно відреагувати на небезпечне наближення автомобіля.
Пропоноване рішення: змінити схему роботи світлофорів наступним чином.
Зелений для руху автомобілів по вулиці Руській – 60 секунд: червоний на пішохідному переході, червоний на вулиці Танцорова. Потім перемикання на червоне для автомобілів на вулиці Руська, продовжуєтся червоний для автомобілів на вулиці Танцорова і перемикання на зелений для пішоходів на переході між парками – 20 секунд. Після цього перемикання на червоне для пішоходів між парками, триває червоний для автомобілів на вулиці Руській, і перемикається на зелений для автомобілів на вулиці Танцорова – 20 секунд. Після цього схема повторюється.
Цифри наведені для довідки: час роботи світлофорів може варіюватися відповідно до потреб пропускної здатності дороги i кiлькостi пiшоходiв.
Дане рішення дозволяє найбільш дешево і швидко вирішити проблему, на відміну від встановлення камер, призначення патруля або будівництва підземного переходу, хоч і не виключає перерахованих заходів в якості додаткових», – зазначає автор.
Нагадаємо, щоб цю петицію розглянули у міській раді – за 30 днів вона має зібрати 300 підписів.