Раніше ми повідомляли, що про проєкт «Відритий ринок», який реалізовує громадська організація «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад», в конкурсі найкращих практик в рамках Конгресу з транскордонного співробітництва, що проводиться кожного року в місті Люблін, Республіка Польща. Проєкт переміг у номінації «Підприємництво». Зазначимо, що за звання кращої практики у цій номінації також боролися польський Гданськ та французьке Анже.
Днями на адресу громадської організації надійшов офіційний лист від організаторів конкурсу, в якому був прикріплений диплом, що засвідчує перемогу проєкту «Відкритий ринок».
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
«У 2020-й рік несподівано увірвався COVID-19 і приніс купу проблем. Ми з командою громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» придумали проєкт «Відкритий ринок», щоб хоч якось йому протистояти. Деякі скептики казали, що проєкт неефективний, але багато-то в нас повірив. Як результат – ми переможці на престижному європейському конкурсі, наша організація та місто Тернопіль, стали прикладом для інших, прикладом для організацій та муніципалітетів з усієї Європи. Така відзнака надихає та надає сил, щоб рухатися вперед. Ми працюватимемо й надалі над покращенням проєкту «Відкритий ринок», який допоможе нам побороти наслідки пандемії», – коментує Максим Черкашин, керівник громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад».
«Конкурс найкращих практик» традиційно проводиться в рамках Конгресу. Він включає рішення, які найкраще працюють на благо місцевих громад та транскордонного співробітництва в Європі та країнах Східного партнерства на тлі пандемії. Організатори у такий спосіб популяризують кращі рішення в Європі, які можуть допомогти іншим муніципалітетами вирішувати певні проблеми.
Нагадаємо, що проєкт «Відкритий ринок» – відповідь на виклик епідемії коронавірусу та її наслідків. Багато мешканців села опинились у складній ситуації, не маючи можливості реалізувати власновирощену продукцію на ринках та ярмарках України. Водночас, мешканці міст і селищ вимушені купувати фрукти, овочі, м’ясо, молоко та іншу продукцію виключно в магазинах та супермаркетах. Даним проектом організатори створили майданчик, на якому виробники сільськогосподарської продукції та її потенційні споживачі зможуть зустрітись без посередників та допомогти один одному.
Проєкт реалізовує громадська організація Освітньо-аналітичний центр розвитку громад у партнерстві з Асоціація міст України за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».