Кожен роботодавець Тернопільщини може скористатися сервісом «Електронний кабінет роботодавця» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua. Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії зі службою зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Майже 1500 роботодавців Тернопільщини вже скористалися таким сервісом. Відтак, через власний «електронний кабінет» вони мають змогу:
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
– подати звіт 3-ПН “Інформація про попит на робочу силу (вакансії)”, – переглянути:
– надані звіти за формами 4-ПН “Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці”, 1-ПА “Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців”;
– стан укомплектування заявлених вакансій та історію направлень центром зайнятості шукачів роботи;
– виконання договорів на громадські роботи та договорів на працевлаштування після завершення навчання, трудових договорів з найманими працівниками (для фізичних осіб – приватних підприємців);
– тематику запланованих семінарів для роботодавців.
Для створення власного електронного кабінету роботодавцю необхідно звернутись у місцевий підрозділ Тернопільської обласної служби зайнятості, щоб отримати логін і пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості http://www.dcz.gov.ua.