На 334 км автошляху М-19 Доманове–Ковель–Чернівці–Тереблече, а саме у селищі Дружба Теребовлянського району, розпочали укладати верхній шар дорожнього одягу з щебенево-мастикового асфальтобетону, завтовшки 5 см.
Протягом дня підрядна організація ТОВ Техно-Буд-Центр планує укласти 2500 т матеріалу.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
У чому перевага другого шару з ЩМА?
Щебенево-мастиковий асфальтобетон або ЩМА – суміш із підвищеним вмістом бітуму. Він менше піддається впливу зовнішніх чинників, стійкіший до перепадів температури та має більшу жорсткість, ніж суміш для вирівнюючого шару.
5-сантиметровий шар ЩМА укладений на 10-сантиметровий вирівнюючий шар і 22-сантиметрову основу – запорука тривалої експлуатації автошляху М-19.
Наголошуємо, що рух у селищі Дружба здійснюється у реверсному режимі. Регулювання здійснюється за допомогою світлофору. Усіх водіїв транспортних засобів просимо планувати виїзд заздалегідь, адже заторів не уникнути. За можливості, скористайтеся альтернативними шляхами.
А для особливо нетерплячих нагадуємо: виїжджати на свіжовлаштований асфальт – не можна.
Суміш продовжує стабілізуватися навіть після того, як її пересали укочувати. Ваш транспортний засіб, не залежно від його ваги, може зруйнувати кромку дороги, порушити технологічний процес і спричинити пошкодження на дорозі у майбутньому.