Дай точку опори клієнту, і він з тобою залишиться надовго. Так можна переінакшити відомий вислів для визначення стилю роботи KA Group – premium business events, компанії, яка є фактично імпортером світового інтелекту, організатором цікавих і незвичайних подій у світі розвитку бізнесу. Про компанію, стиль і досвід розповіла її засновниця Alyona Zhupikova.
На початку пандемії в сукупності з кризою команда пережила стрес. Але потім робота перейшла повністю в онлайн режим, тричі на тиждень проходили ефіри, і кожен з них ставав точкою опорою для клієнтів. Людина розуміла, що те, з чим вона зіткнулася, переживають й інші. До того ж, переконана Альона Жупікова, якщо я розв’язжу задачу клієнта, він прийде до мене.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
В першій події в режимі онлайн (а тривала вона 9 годин) взяли участь клієнти, які з компанією вже 7 років, а це говорить про високий ступінь довіри. До того ж ця подія в умовах карантину дала цікавий досвід: навчання керівників можна провести без витрат на відрядження.
Зміни відбуваються не лише в навчанні топменеджерів, а і в побудові бізнесу загалом: він повинен бути не лише стійким, а і гнучким. Сьогодні цінується креативність, стратегічне мислення, і у цій сфері немає меж, тому слід постійно вчитися. Цікаво, що, за висновками експертів, розвинути бізнес-мислення допомагає художня література. Вона знадобиться кожному, хто мріє про професії, найбільш потрібні найближчим часом. Серед таких професій, на думку Альони Жупікової, стануть психотерапевти та менеджери з продажу. Їх не зможуть замінити машини навіть при суцільній роботизації.
Знайти власну точку опори кожному власнику компанії, топменеджеру команда KA Group допомагає уже 7 років. Для цього запрошує ексклюзивних міжнародних спікерів, спільним для яких можна назвати правило: поділитися досвідом так, щоб інші розбагатіли.
Нагадаємо, що 6 квітня по Україні розпочала роботу платформа «Поки всі вдома — змінюйся». Вона корисна для підприємців, які готові до нових викликів, працівників, фрілансерів, віддалених фахівців, які прагнуть рости та розвиватися, молоді в активному пошуку себе, активних громадян, які прагнуть опанувати нові навички та почати на них заробляти.
Як проходять онлайн-лекції? Тарас Демкура, підприємець, меценат, віцепрезидент Міжнародної торогової палати, особисто запрошує на інтерв’ю спікерів, які допомагають кожному учаснику платформи зрозуміти себе, свої професійні особливості, переваги, цінності, унікальні якості та намалювати дорожню карту на поточний рік з урахуванням ситуації, в якій ми сьогодні опинилися.
Організатори готують нові зустрічі з цікавими спікерами, провідними експертами та запрошують долучатися до платформи «Поки всі вдома — змінюйся».
Приєднатися до закритого телеграм-чату, можна зареєструвавшись за посиланням: https://
Долучитися до платформи на фейсбук можна тут: Поки Всі Вдома – Маркетинг змін (https://www.facebook.com/