Представники ОТГ Тернопільщини працювали над залученнями інвестицій у свої громади

Опубліковано:
24 Травня, 2020 о 10:13

За підтримки Програми «U-LEAD з Європою» командою Тернопільського регіонального офісу був організований онлайн-семінар «Сприяння залученню інвестицій на місцевому рівні». Тренером на заході виступив Тарас Рашкевич, експерт з регіонального розвитку  U-LEAD у Тернопільській області.

«Тема сьогоднішнього семінару надзвичайно актуальна для кожної громади Тернопільщини. Усі розуміють, що без залучення додаткових інвестицій важко розраховувати на сталий місцевий економічний розвиток. У громадах повинні навчитися працювати над залученням інвестицій, ми готові їм у цьому допомагати», – зазначила Наталія Онищук, керівниця Тернопільського регіонального офісу U-LEAD.



За словами Тараса Рашкевича, робота над покращенням інвестиційної привабливості громади це комплекс дій, який включає інформаційну діяльність, виготовлення інвестиційного паспорту, бренд-буку та інших продуктів.

«Мета нашого семінару – підвищення спроможності громад щодо залучення інвестицій на свої території через просування інвестиційного потенціалу  об’єднаних територіальних громад та інформування бізнесу про можливості з розвитку. Але одним семінаром ми не обмежуємося, готові надавати консультації з даної тематики в будь-який час», – розповідає експерт.

У рамках семінару учасники ознайомилися із кількома практичними кейсами. Перша частина семінару була присвячена промоції інвестиційних можливостей через використання інвестиційного паспорту, мультимедійних презентацій та бренд-буку. Експерт продемонстрував приклади найбільш вдалих вищезазначених продуктів у громадах та проаналізував їх оформлення.

«Створення бренду громади та його продуктів є одним із елементів інвестиційно-маркетингової стратегії, який спрямований на досягнення потрібної репутації. Його суть полягає у формуванні привабливого образу регіону. Це, передусім, засіб економічної конкуренції та знаряддя боротьби за визнання, додатковий важіль залучення інвестицій у розвиток регіону», – коментує Наталія Онищук.  

Громади можуть розробляти власні маркетингові стратегії, окремі документи, спрямовані на створення іміджу громади через формування обізнаності, інтересу та зацікавленості серед цільових аудиторій, передусім ділових кіл, інвесторів, підприємців, туристів, а також місцевих мешканців та жителів інших громад/областей.

«Інвестиційна сторінка веб-сайту громади є ключовим маркетинговим інструментом, який покликаний розкривати та просувати інвестиційні можливості громади, демонструвати її інвестиційні пропозиції.  На ній повинна бути розміщена інвестиційна онлайн-карта відповідної адміністративно-територіальної одиниці з відображенням пропозицій для інвестування та наявної інфраструктури. Інвестиційний паспорт є найбільш повним інформаційним джерелом для інвестора, який поширюється під час зустрічей, інвестиційних заходів, надсилається за потреби різноманітними каналами зв’язку, зокрема електронними.  Паспорт повинен мати чітку структуру, належний дизайн та естетичний вигляд. Для покращення його зовнішнього вигляду слід використовувати фото, карти, діаграми, схеми, які водночас збагачують і доповнюють інші дані», – зазначив Тарас Рашкевич.

Мультимедійна презентація є обов’язковим інструментом представлення громади під час зустрічей з інвесторами та на різних інвестиційних заходах. Вона дозволяє підкреслити основні конкурентні переваги регіону чи конкретної інвестиційної пропозиції. Перевагою мультимедійної презентації є те, що вона може містити, окрім текстових матеріалів, фотографій, діаграм та графіків, слайд-шоу й анімації, які застосовуються в звичайній ppt презентації, додатково звукове оформлення і дикторський супровід, відеофрагменти.  Загалом, оптимальною кількістю слайдів  у ppt-презентації вважається 10-15 (без урахування додаткових графіків чи діаграм).

У другій частині семінару детально аналізувався практичний кейс на основі гранту на підтримку МСП, якими володіють та керують жінки, що бажають розширити свій діючий бізнес, Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ). Кілька громад, серед яких Настасівська ОТГ, зацікавилися даним грантом.

«Тема залучення інвестицій є актуальною для кожної громади, адже це передбачає створення нових робочих місць, збільшує надходження до місцевого бюджету, покращує інвестиційний імідж ОТГ. Корисною була інформація експерта з регіонального розвитку Тараса Рашкевича щодо покращення інвестиційної привабливості громади шляхом розробки бренд-буку та промо-ролику. У минулому році за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» ми напрацювали та написали інвестиційні пропозиції та паспорт і вже є позитивні результати по них. Зацікавив також ґрант для малих та середніх підприємств, власницями та керівниками яких є жінки, Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», – ділиться думками Оксана Зазуляк, представниця Настасівської ОТГ.

Програма «U-LEAD з Європою» підтримує децентралізацію та регіональну політику в Україні, реалізується за участі ряду донорів та спільно фінансується Європейським Союзом та його державами – членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Теги: #громада, #інвестиції, #новини тернопільщини, #новини тернополя, #тернопіль, #тернопільські новини
Коментарі





Інтерв'ю
«Spektr» – нове лице відомої стоматології
10:14, 17 Листопада, 2024

«Spektr» – нове лице відомої стоматології

ТОП новини тернопільщини: