Карантин — це час змін, коли потрібно переоцінити свій стиль життя, мислити комплексно, діяти рішуче. У цьому переконаний Тарас Демкура, підприємець, мецената, віцепрезидент Міжнародної торгової палати ICC Ukraine.
6 квітня по Україні стартував Благодійний челендж #поки_всі_вдома, який об’єднав експертів, лідерів думок і всіх, хто хоче з користю провести свій час, поки всі на карантині. Ініціатори проєкту зібрари 20 крутих спеціалістів та запустили одночасно 20 челенджів.
Перегляньте також:
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
Тема челенджу, який проходив під кураторством Тараса Демкури 14 днів, звучала так: «Маркетинг змін: як освоїти нові звички, знайти нову професію, бізнес та почати на цьому заробляти». Отримавши велику кількість позитивних відгуків про ініціативу, організатори вирішили продовжувати онлайн-зустрічі на постійній основі, змінивши формат челенджу на постійну платформу «Поки всі вдома — змінюйся».
«На цій платформі ми змінюємося, навчатися, удосконалюватися. Разом зі спікерами ми знайомимося із сучасними трендами часу, з новими професіями та можливостями здобути нові навички, започаткувати свою справу в умовах кризи, оздоровити тіло і розум, навчитися мислити позитивно.
Наша платформа не тільки про маркетинг (як про механізм), а й про саму культуру дорослішання, визрівання, трансформації. Він про те, як ми можемо підвищити масштаб своєї особистості. Це ковток свіжого повітря перед якісно новим стрибком до нового себе», — розповів Тарас Демкура.
Платформа «Поки всі вдома — змінюйся» корисна для підприємців, які готові до нових викликів, працівників, фрілансерів, віддалених фахівців, які прагнуть рости та розвиватися, молоді в активному пошуку себе, активних громадян, які прагнуть опанувати нові навички та почати на них заробляти.
Як проходять онлайн-лекції? Тарас Демкура особисто запрошує на інтерв’ю спікерів, які допомагають кожному учаснику платформи зрозуміти себе, свої професійні особливості, переваги, цінності, унікальні якості та намалювати дорожню карту на поточний рік з урахуванням ситуації, в якій ми сьогодні опинилися.
На YouTube-каналі підприємця вже тисячі переглядів відео з порадами топових експертів. Наприклад, читати, мріяти, бути відкритим і уміти ділитися радить усім Валерій Пекар, підприємець, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи, співзасновник Громадянської Платформи Нова Країна. Марина Авдєєва, співзасновниця та керівний акціонер страхової компанії «Арсенал страхування», переконана, що час вимушеної самоізоляції стає перевіркою, наскільки продуманою була робота компанії до цього. Саме в непрості часи розумієш, що таке справжня команда. Люди − це справді найцінніший капітал.
Петро Синегуб, співзасновник бізнес-спільноти BOARD, нинішню кризу, розуміє як можливість переглянути організацію роботи, застосування технологій. На його переконання, майбутнє − за роботизацією, автоматизацією процесів, оскільки це зменшить ризики. Перечекати кризу і не вкладати нічого в розвиток власного бізнесу — це помилка, яка призведе до забуття. У цьому переконана Катерина Балановська, бізнес-тренерка, лекторка, CEO у Visotsky Consulting Kyiv.
Успішна людина завжди працює над вибудовою стосунків — у сім’ї, з друзями, в роботі. Але над стосунками повинні працювати всі сторони. Про це розповіла Ірина Демкура, співвласниця ТЦ «Атріум», президентка ГО «Ділові Українські Жінки» у Тернопільській області.
Важливою тезою, яка звучала у рамках челенджу, було те, що сьогодні нам усім потрібно об’єднуватися, навчитися грати у команді. Саме в спільнотах можна знайти підтримку для виходу з кризи та сили, щоб усе змінити та стати переможцем у цій боротьбі з труднощами. На цьому наголосила Надія Лисецька, засновниця Українська Платформа «Жінки в Бізнесі», президентка Вінницького Клубу ділових людей. Олександр Магунь, власник салонів ювелірних прикрас «Каблучка» і клубу бізнес-лідерів West Ukrainian Business Club, дав свої поради щодо розвитку бізнесу у час кризи: бізнесу потрібно об’єднуватися, найціннішим ресурсом в підприємця є репутація і зв‘язки, виграє швидкий, цілеспрямований, рішучий; головний ресурс — час, потрібно його використовувати максимально з користю. Про те, як один бізнес-клуб України, об’єднавши зусилля кожного, може допомогти своїй країні боротися з коронавірусом, розповів Сергій Гайдайчук, засновник і президент найбільшого українського бізнес-клубу CEO Club Ukraine. Від Олексія Чуєва, співінвестора платформи Бізнес 100, співзасновника компанії Reputation Capital, слухачі дізналися про корисний і дієвий принцип «2 рукостискання».
Окремо у виступах прослідковувалася тема здоров’я. З чого почати ранок, щоб день був вдалим, а відчуття втоми зведене до мінімуму, розповіла Мирослава Ульяніна, дієтолог, Health коуч, нутриціолог, ведуча проєкту СТБ «Зважені та щасливі». Розалія Кобилянська, президентка та співзасновниця Української Академії Інтегративної Медицини, членкиня Європейської Медичної Асоціації, наголосила на тому, що здоров’я − це платформа, на якій базується щастя. Власне платформа тримається на своїх «трьох китах»: правильне харчування, рух та зняття спортом, обмеження потоку негативної інформації. Цінним діалогом про здоров’я була розмова з дієтологом Оксаною Скиталінською, віцепрезиденткою Асоціації дієтологів України та експерткою ООН з активного довголіття. Як зауважила пані Оксана, збалансоване харчування, повноцінний сон і активний спосіб життя зміцнюють здоров’я, а це − гарний вигляд і чудовий настрій. Саме вони скажуть про вас як про успішну, впевнену у собі людину. Великий інтерес викликав виступ головного біохакера України Святослава Ханенка, після якого учасники платформи почали опановувати корисні щоденні звички для свого здоров’я та довголіття.
Учасники платформи дізналися секрети щастя від Маргарити Січкар, амбасадорки щастя, з виступу Андрія Рождественського, викладача Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), зрозуміли, що бездіяльність — гірша за помилку. Також зарядилися успіхом молодої та енергійної бізнеследі Олени Рудик, мотивуватися та надихатися на прорив у всіх напрямках життя, слухаючи Наталію Дорошенко, бізнес-тренерку, авторку навчальних програм з управління. Олена Тарарина, сертифікований арт-терапевт, бізнес-тренер, коуч, президентка Східноукраїнської асоціації арт-терапії, порекомендувала зрозуміти, що кожен день — це і є наше призначення в житті, важливо зрозуміти це призначення. А Сергій Глущенко, експерт з брендингу, автор майстер-класу «Зародження бренду», допоміг розібратися, як вийти з кризи та дійти до вершини, до своєї мрії. Експерт порадив зосередитися на собі та вдосконалюватися — допоможе у цьому аналіз власних сильних і слабких сторін, небезпек і можливостей.
Про те, що зараз саме час зупинитися, подивитися на свій бізнес з боку і зрозуміти, як перебудувати його так, щоб бути готовими до нових викликів і, звичайно, нових успіхів, розповіли Дмитро та Олена Борисови, успішні ресторатори, маркетологи, новатори, головні промоутери української HoReCa. Соєю черою Андрій Худо, власник львівського «емоційного холдингу» !FEST, порадив рестораторам запастися терпінням, більше часу приділяти спілкуванню з сім’єю, власному здоров’ю, займатися медитацією, більше читати хороших книжок.
Зустріч з Тетяною Бойко, візажистом, художницею зі стилю, власницею салону «Boyko Beauty Salon», стала цікавою і корисною не лише для тих, хто хоче опанувати професію візажиста. Це були справжні енергетичні установки на оптимізм у створенні образу доглянутої та красивої людини. Андрій Шатирко, YouTube-фахівець, засновник агентства SHATYRKO AGENCY, усім бізнесменам і тим, хто планує відкрити власну справу, порадив завжди бути помітним, і не мовчати. Інакше замість вас будуть говорити ваші конкуренти.
Витримати всі негаразди та при цьому залишитися достойною людиною допомагає родина, переконані відомі артисти Ольга Сумська і Віталій Борисюк. Це особливо відчуваєш нині, під час вимушеної самоізоляції. Але якщо раніше не завжди вистачало часу на спілкування, то сьогодні є нагода багато що надолужити, більше давати тепла рідним людям, друзям, і варто цим скористатися. намагаються підтримати також усіх, хто звертається до них у соцмережах.
Про важливість цілеспрямованості, творчого підходу та вміння бути потрібною собі говорили з Наталією Колодницькою (Нетовкіною), власницею Ювелірного Дому ZARINA, президенткою ГО «Ділові Українські Жінки». Ірина Сисоєнко, Президент ГО «Всеукраїнська Асоціація Фізичної Медицини, Реабілітації та Курортології», Народний депутат України, заступник голови Комітету ВРУ з питань охорони здоров’я VIII скликання, запевнила, що Україна стане конкурентоспроможною у сфері медичного туризму. Адже у нас є кваліфіковані лікарі та прийнятна ціна на послуги, а це відкриває перспективу в найближчі 10 років приймати в країні мільйони іноземців на лікування та оздоровлення. А з пані Іриною Іващук, докторкою економічних наук, професоркою, директоркою Навчально-наукового інституту міжнародних економічних відносин імені Б. Гаврилишина, детально розібрали потенціал рекомендаційного маркетингу та три складові сталого розвитку – економіку, екологію, соціальну складову.
Організатори готують нові зустрічі з цікавими спікерами, провідними експертами та запрошують долучатися до платформи «Поки всі вдома — змінюйся».
Вже найближчим часом ми побачимо виступи Дмитра Корчевського, засновника Комп’ютерної Академії ШАГ, та відомої бізнес-тренерки Алли Клименко, співзасновниці проєкту Upgrade.
Приєднатися до закритого телеграм-чату, можна зареєструвавшись за посиланням: https://pokyvsivdoma.com.ua/
Долучитися до платформи на фейсбук можна тут: Поки Всі Вдома – Маркетинг змін (https://www.facebook.com/groups/687778691960235/)