Радники Тернопільського регіонального офісу «U-LEAD з Європою» днями провели онлайн-консультацію для представників ЦНАП Козлівської ОТГ. Процедура надання адміністративних послуг в період карантину має свої особливості, що стало основною темою для розмови.
Михайло Лисиканич, радник з питань децентралізації та місцевого самоврядування, ознайомив присутніх із трудовими правами та обов’язками працівників ЦНАПу під час карантину. Зокрема, йшлося про встановлення для окремих працівників гнучкого режиму робочого часу та переведення їх на віддалену роботу.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
«У нашому ЦНАП ми можемо запропонувати 90 видів послуг, але не всі вони надаються безпосередньо працівниками установи. Так, 8 послуг по пенсійному забезпеченню надаються представниками відділення Пенсійного фонду України у Козівському районі, які періодично працюють тут на умовах віддаленого робочого місця. Найчастіше жителі громади звертаються за послугами по реєстрації / зняттю з реєстрації за місцем проживання, послугами реєстрації актів цивільного стану, соціальними послугами», – зазначив Марко Шафран, керівник ЦНАП Козлівської ОТГ.
Після введення карантину, у приміщенні ЦНАП змінено розташування офісних меблів для мінімізації контактів з відвідувачами та створення належних умов для надання адміністративних послуг на безпечній відстані. Збільшилася кількість інформаційних табличок, де розміщені дані про роботу ЦНАП в період карантину, перелік адміністративних послуг та інші нововведення пов’язанні з боротьбою проти COVID19.
«У березні було надано 60 адміністративних послуг та проведено 28 консультацій. Кількість відвідачів зменшилася після запровадження карантинних заходів. Ми мінімально контактуємо з відвідувачами, стараємося проводити консультації в телефонному режимі чи з використанням інших онлайн-інструментів для комунікації. Зараз більшість установ в районному центрі не працює, тому левова частка послуг в ЦНАП неактивна, що також стало причиною зменшення кількості звернень. Зі своєї сторони ми дотримуємося усіх рекомендацій, вносимо зміни в робочий графік та дбаємо про безпеку як працівників, так і відвідувачів», – розповідає Марко Шафран.
Також учасники онлайн-включення дізналися про запуск нового проєкту Служби експертної підтримки ЦНАПу в рамках Програми «U-LEAD з Європою» та отримали роз’яснення від Сергія Триюди, радника з муніципальних фінансів та управління, щодо особливостей управління фінансами під час карантину згідно останні законодавчих нововведень у сфері фінансової політики в ОМС.
Нагадаємо, що ЦНАП у Козлівській громаді було відкрито минулого року за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Козлівська ОТГ стала учасником Раунду І Фази Впровадження та отримала від Програми офісні меблі, технічне забезпечення, інформаційні вказівники, а працівники пройшли багаторівневе навчання.