Відтепер подати показники споживання електрики на Тернопільщині можна лише по телефону або онлайн. Такі зміни ввели з 17 квітня для того, щоб зменшити скупчення людей та запобігти поширенню корона вірусу. Про це повідомили на сайті ВАТ «Тернопільобленерго»:
«ВАТ «Тернопільобленерго» повідомляє, що у зв’язку із запланованими технічними роботами по модернізації програмного забезпечення, з 19 по 20 березня включно буде припинено обслуговування споживачів. Енергетики просять вибачення за тимчасові незручності та дякують за розуміння.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Враховуючи прийняте на засіданні Кабінету Міністрів України рішення про запровадження з 12 березня 2020 року карантину та з метою упередження можливого розповсюдження коронавірусу по всій території України, ВАТ «Тернопільобленерго» переходить на дистанційний (он-лайн) режим осблуговування.
З цією метою обмежено доступ до адміністративних будівель ВАТ «Тернопільобленерго» та усіх районів електричних мереж, а обслуговування споживачів проходитиме в телефонному режимі або ж за допомогою он-лайн сервісів.
Зокрема, показники електролiчильника можна передавати:
– через Viber-чат, для цього потрібно перейти за посиланням на мобільному пристрої: https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber
– у кол-центр ВАТ «Тернопільобленерго» – за цілодобовим, безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;
– на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (https://my.toe.com.ua) – сервіс «Персональний кабінет»;
– на веб-сайті ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.com.ua) в розділі «Подача показника»;
– за телефонами абонентського відділу РЕМ;
– передати показник контролеру по телефону;
– через скриньку РЕМ.
Щодо видачі технічних умов, то консультації теж проходитимуть в телефонному режимі (за номерами телефонів (0352) 23-96-75, (0352) 23-95-44), а документи найкраще відправляти поштовим зв’язком.
Інформацію щодо планових та аварійних вимкнень можна переглянути на сайті у розділі «Споживачам» у пункті «Планові відключення» та «Аварійні відключення».
З усіх інших питань консультації можна отримати звернувшись до фахівців кол-центру 0-800-50-90-40 або надіславши електронного листа на адресу Інформаційно-консультаційного центру ВАТ «Тернопільобленерго»: ikc@toe.te.ua.
Дистанційний режим обслуговування триватиме до особливого розпорядження уряду України», – повідомляють у «Тернопільобленерго».