Протягом 27-28 лютого, у Тернополі, представники «Освітньо-аналітичного центру розвитку громад» Максим Черкашин та Рустам Ергешов в рамках програми «DOBRE», на запрошення Західноукраїнського ресурсного центру виступили спікерами на тренінгу «Участь молоді в реалізації місцевого розвитку громади».
На зустрічі йшлося про функції місцевої ради та її виконавчих органів, шляхи підтримки молодіжних ініціатив, про ефективну комунікацію з місцевою владою, крім того, учасники тренінгу вчилися писати та рахувати вартість проекту та ознайомлювалися зі специфікою співпраці з різноманітними фондами.
Перегляньте також:
- Лекція Вахтанга Кіпіані у Тернополі. «На щиті у вічність: як вшановували захисників України в діаспорі»
- У Тернополі презентували документальний фільм: “1000 днів війни. Тернопільщина”
«Сьогодні, ми говоримо про децентралізацію, зосередження та розподілення коштів на місцях і багато проводимо навчань, тренінгів та роз’яснень для громад у цій сфері, – каже Максим Черкашин, спікер тренінгу. – І на жаль в Україні бракує спеціалізованих програм, в рамках яких, значна увага приділяється навчанню молоді у громадах. В Тернополі протягом цих двох днів ми мали змогу працювати з активною молоддю з різних громад, що сьогодні тільки навчається, а завтра буде впливати на місцеву владу, або й керувати нею».
До слова, сьогодні в Україні серед кількох десятків проектів, зосереджених на децентралізації, тільки одиниці працюють з молоддю у громадах.
Загалом, найвідомішими проектами, які направлені на роботу з молоддю, в Україні є «Молодіжний працівник», компонент програми «DOBRE» та «Школа молодіжних лідерів громад», яку вже друге поспіль реалізовує в Тернополі громадська організація «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» у партнерстві з Міністерством молоді та спорту України за підтримки «U-LEAD з Європою».
Учасниками програми «Публічне адміністрування у сфері молодіжної політики» та «Школа молодіжних лідерів громад» у Тернополі, стали молоді люди, які працювали в органах місцевого самоврядування з молоддю, або молоді лідери та активісти громад. Унікальність проекту була в поєднанні теорії з практикою – учасники проводили тренінги у своїх громадах, а по закінченню школи написали свої проекти із стратегії розвитку молодіжного середовища своєї громади.