Столичні методисти з фізики, біології і хімії пояснювали вчителям з Тернопільщини, як користуватися пристроями Einstein™. У тернопільській загальноосвітній школі №28 вчителі-методисти вітчизняної компанії-розробника освітніх технологій ENSOF провели навчальний семінар-практикум. Тема: «Використання цифрових вимірювальних комплексів у сучасній шкільній освіті зі STEM-підходом».
Методисти переконалися, що вже у 9-му класі цікавість учнів до навчання різко знижується. Тому знайшли альтернативу – атмосферний клас.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
– Велике значення надаємо атмосфері в класі, – каже методистка з фізики Ольга Конотопчик. – Щоб учень хотів вчитися, йому має бути цікаво. Наприклад, лабораторні роботи з хімії чи фізики можна проводити не лише в класі, але й на вулиці. Все, що учні зроблять своїми руками, запам’ятається. Учням легше зрозуміти фізику тоді, коли вони розуміють, як її використовувати в житті.
Цифрові лабораторії дають змогу під час уроків, наприклад, біології за допомогою датчиків вимірювати частоту серцевих скорочень, артеріальний тиск і навіть зробити електрокардіограму. Є навіть датчик дихання, а також датчик рівня шумів і вуглекислого газу.
Фізик Петро Фатюк приїхав на семінар з Гусятина. Атмосферний клас уже облаштували у Гусятинській школі. Учитель ще до семінару самотужки намагався розібратися у приладах, але щодо технічних моментів збагнув не усе.
– Маю багато запитань до методистів, – ділиться враженнями пан Петро. – Хочу вдосконалитися. Лабораторні роботи стануть тепер цікавішими для учнів. Наприклад, за допомогою цих датчиків можна виміряти рівень світла. Дотепер ми не могли цього зробити.
Цифрові лабораторії є у 41 школі Тернопільщини.
– Ми пропонуємо тернопільським вчителям підвищити зацікавленість своїх учнів природничими дисциплінами, – говорить керівник Департаменту розробок і дослідження компанії Ensof Олександр Дорош. – Цифрові лабораторії STEM – навчальний підхід, який базується на поєднанні декількох природничих дисциплін: науки, технологій, інженерії та математики. Основою набуття знань, за даним підходом, є проста та доступна візуалізація наукових явищ. Ensof – провідна українська компанія- розробник навчального устаткування, цифрових лабораторій з найбільшим в Східній Європі власним центром R&D (дослідження і розробки). Компанія поширює продукцію власної ТМ Interschool та партнерських ТМ (Einstain)