З 1 грудня у Тернополі почав працювати новий сервіс «Сіті-бот Назар». Сіті-бот сповіщає мешканців міста щодо планових та аварійних відключень міських комунікацій (вода, світло, газ, опалення тощо) за вказаною адресою.
За цей час до сіті-боту підключилися понад 2000 тернополян, які отримали майже 20 000 інформаційних довідок та сповіщень.
Перегляньте також:
- Тернопіль для ЗСУ: понад 3000 військових отримали матеріальну допомогу у 2024 році
- Тернопіль для ЗСУ: 275 військових отримали допомогу на реабілітацію у 2024
За допомогою сіті-боту мешканці можуть:
– Отримати сповіщення щодо вимкнень міських комунікацій у оселі чи на вказаній вулиці;
– Автоматично повідомити про відсутність води, опалення чи світла у оселі, або виникнення будь-якої аварійної ситуації. Заявка у ту ж секунду надійде у систему сіті-боту і усі аварійно-диспетчерські служби працюватимуть над її вирішенням;
– Дізнатися актуальну інформацію щодо роботи соціальних чи муніципальних служб Тернополя, їх адреси та контактних номерів телефону;
– Оцінити роботу служб.
Із сіті-ботом уже працюють практично всі служби, які надають комунальні послуги у Тернополі.
Приєднатися до сіті-боту «Назар» можна за лінком: https://citybot.pro/citybot-
Довідка. Сіті-бот «Назар» став переможцем національного конкурсу Open Data Challenge 2019, що проводиться за підтримки Міністерства з питань цифрової трансформації України, в партнерстві з Фондом Східна Європа, TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах та 1991 Open Data Incubator.
У Тернополі сервіс сіті-бот «Назар» реалізовано за підтримки Тернопільської міської ради та представництва Viber в Україні.