Заснування бізнесу — серйозний етап у житті кожної людини. Не всі бізнес-проекти стають успішним, але це не привід відмовитися від мрії стати підприємцем, отримати фінансову свободу і можливість вчитися. Перш ніж приступити до конкретних дій потрібно ретельно обміркувати свою бізнес-ідею. Безсумнівно, ви чули раніше про рекомендаційний маркетинг. Він може бути як додатковим заробітком, так і основним. І світова багаторічна практика та мій з моєю дружиною Іриною особистий досвід доводить, що це бізнес, які дає великі перспективи. Як успішно розвивати бізнес рекомендацій – розповім далі.
1. Обирайте компанію для співпраці максимально обдумано та виважено.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
Якщо ви все ж вирішили займатися рекомендаційним бізнесом – важливо правильно обрати компанію для співпраці, яка буде підтримувати вас, надавати необхідні інструменти. Ось шість ключових елементів, на які варто спиратися при виборі бізнесу.
– Історія компанії, яку ви обираєте для розвитку бізнесу рекомендацій.
– Якість товарів чи послуги, які найбільш потрібні споживачам.
– Справедливість винагород компанії своїм партнерам.
– Цілісність та репутація компанії й керівництва.
– Динаміка розвитку компанії в заплановані терміни.
– Система навчання й підтримки, передачі досвіду новим партнерам.
– Відповідність продукту та маркетингової стратегії компанії світовим трендам майбутнього, серед яких: посилення ролі інтернет-технологій, активне використання соціальних мереж, зростаючий інтерес до натуральних та корисних для здоров’я продуктів, збільшення ролі екологічних проектів та збереження довкілля, особистий розвиток, брендинг, networking та навики комунікації, баланс між роботою та особистим життям, більше часу у колі сім’ї та друзів, бажання подорожувати тощо.
2. Навчайтеся та практикуйте нові знання.
Щоб досягти успіху, ви повинні бути відкритим до нового. Індустрія так влаштована, що в інтересах досвідчених партнерів та наставників допомагати вам розвиватися. Навчайтеся та застосовуйте нові знання на практиці. З власного досвіду можу сказати, що у цій галузі вкрай важливо працювати над розвитком особистості та персонального бренду, розвивати навики нетворкінгу тощо.
3. Оцінюйте партнерів.
Спостерігайте, як до вас ставляться партнери та наставники. Чи допомагають, підтримують, цікавляться вашими справами? Наскільки вони небайдужі до вашого успіху? Не бійтеся говорити, якщо вас щось турбує.
4. Станьте лідером.
Якою б справою я не займався – я звик завжди брати на себе відповідальність за результат. Тому раджу кожному, хто планує розвивати бізнес рекомендацій в першу чергу набратися стійкості, сміливості, витривалості та стати справжнім лідером. Думайте як лідер, дійте як лідер. Беріть на себе відповідальність за команду. Навчайте, підтримуйте, допомагайте партнерам, доки вони не відчують впевненість у своїх силах.
Читайте також
5. Експериментуйте, удосконалюйтеся та використовуйте інноваційні інструменти для комунікації.
Про інновації та технології, які можна використовувати у бізнесі, я розповідав раніше.
6. Розвивайте свій бізнес рекомендацій стратегічно.
Рекомендаційний бізнес – це в першу чергу бізнес. Тож дуже важливо на етапі пропрацювання бізнес-стратегії провести аналітику, зробити фінансові розрахунки, прогнози тощо. Оберіть зручну для вас стратегію розвитку, пропишіть план і дійте!
Отже, рекомендаційний маркетинг можна взяти за основу для розвитку своєї справи або ж інтегрувати його у вже існуючий бізнес. Якщо у вашої компанії рекомендаційний маркетинг стане ключовою стратегією просування, ви та ваша команда будуть націлені на результат: щоб кожен клієнт був задоволений продуктом чи обслуговуванням і охоче рекомендував вас друзям, родичам і знайомим. Якщо б це було основним завданням кожного співробітника, включаючи вас, як ви думаєте, це би вплинуло на зростання вашої компанії? Звичайно, що так!
Саме перераховані вище принципи дали можливість нам з Іриною скористатися шансом, який дала нам світова компанія, розвинути свою справу та долучити до неї 10 тисяч партнерів з 18 країн світу!
Тарас Демкура