Понад 200 успішних рестораторів та готельєрів міста Вінниці і сусідніх регіонів зібралися 4-5 вересня 2019 р. на форумі HoReCa.ReStart Бізнес-інтенсив. Захід організував Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу (ЦІПБ), заснований на базі Вінницький Клуб Ділових Людей, у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу за підтримки ЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні.
Кращі українські експерти-практики та досвідчені ресторатори поділилися своїми історіями успіху, розповіли про практичні інструменти систематизації бізнесу, розкрили секрети виведення бізнесу на новий якісний рівень.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
З вітальними словами на честь відкриття форуму виступили керівництво ЦІПБ м.Вінниця, представники ЄБРР та місцевої влади.
«Це надзвичайна можливість для представників готельного та ресторанного бізнесу обговорити актуальні питання та обмінятися досвідом. Дізнатися про тенденції, успішні бізнес-проекти та реальні технології, які покращать бізнес, збільшать прибуток, та будуть сприяти розвитку галузі в цілому», – розповіла організатор заходу Надія Лисецька, керівник ЦІПБ, президент Вінницького Клубу Ділових Людей.
Тетяна Воропаєва, співзасновниця Агентства Ресторанний аудит & Consalting та співвласниця мережі ресторанів «МАМАN» (Одеса), на панельній дискусії «Тренди та інновації в готельно-ресторанному бізнесі» розповіла про важливість будувати бізнес не тільки з точки зору монетизації. Важливо бути корисним для гостей та бережним до довкілля.
«Ми поступово відмовляємося від пластика: це і використання крафтових упаковок, і відмова від пластикових трубочок. Також намагаємося зменшити кількість відходів. Наприклад, зі шкірки від лимонів, яка залишається на барі, можна зробити настоянку й використовувати як засіб для чищення», — зауважила пані Тетяна.
Своїми секретами успіху поділився Олександр Бергарт, співзасновник Агентства Ресторанний аудит & Consalting та співвласник мережі ресторанів «МАМАN» (Одеса): «Тренди є трендами, і використовуються вони для прибутку. Основною в ресторані залишається їжа — зрозуміла, смачна, гарно оформлена і подана на коштовній тарілці. Сьогодні компромісним варіантом є мати невелике меню з декількома вегетаріанськими стравами, декількома безглютеновими та безлактозними».
Тему інновацій в готельно-ресторанному бізнесі продовжив Олексій Волошин, генеральный директор Edem Resort Medical & Spa, який зауважив:
«Перед ресторатором завжди є дилема між тим, що фудкост має бути якомога нижчим, і тим, що страва на тарілці має відповідати ціні і концепції всього закладу. Зараз екологічна концепція полягає не у відмові від м’яса чи лактозних продуктів, а саме в якості продуктів, які використовуються ресторанами».
На панельній дискусії: «Тренди та інновації в готельно-ресторанному бізнесі» виступив Тарас Демкура, старший віце-президент Національної туристичної організації, віце-президент Міжнародної торгової палати ICC Ukraine виступив. У ході обговорення Тарас Демкура презентував проект «Життя в стилі ECO», який пропонує комплексні рішення для закладів HoReCa та нагородження еко-сертифікатами за відповідність екологічним стандартам. Участь у програмі – це і значна економія ресурсів, і зміцнення екологічного іміджу, і підвищення інтересу гостей, партнерів та ЗМІ до діяльності сертифікованого закладу. За допомогою впровадження сучасних ЕСО-технологій можна сформувати позитивний імідж не лише окремо взятого закладу індустрії гостинності, а і країни загалом.
«Питаннями збереження довкілля та впливу будь-якої діяльності на навколишнє середовище (як окремого громадянина, так і закладів індустрії гостинності) я займаюся понад 20 років. Проаналізувавши діяльність кількох авторитетних українських ресторанних мереж ми з партнерами прийшли до наступного висновку: зменшенню шкідливого впливу на навколишнє середовище у закладах сфери гостинності може сприяти використання безфосфатних миючих засобів, відмова від пластику, впровадження інноваційної системи очистки води, використання еко-бутлів з нержавіючої сталі, що замінюють пластикові та не забруднюють навколишнє середовище», – розповів Тарас Демкура.
Ініціатори проекту «Життя в стилі ЕСО» розробили і вже активно впроваджують комплексні програми «екологізації» сфери HoReCa – добровільну сертифікацію від Міжнародної торгової палати та Національної туристичної організації України, яка затверджує, що заклади для своєї діяльності використовують екологічно безпечну продукцію, являються соціально відповідальними, турбуються про клієнтів та навколишнє середовище.
Дводенний форум продовжується, учасники мають змогу також обговорити такі теми, як: унікальність й концептуальність закладу, сервіс як частина бізнесу, ефективне управління закладами HoReCa, франчайзинг – як ефективний метод масштабування своєї справи, мистецтво формування команди у HoReCa.