Ціна питання за квиток у громадському транспорті. У Тернополі вартість проїзду в тролейбусах та автобусах не може бути на рівні 2014 року, запевняють у “Тернопільміськелектротрансі”.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
В такому випадку транспорт просто зупиниться. Деякі тернополяни обурені і хочуть, щоб тарифи таки знизили. Повідомляє Т1 Новини.
5 гривень за електронним квитком та 6 гривень готівкою. Така вартість проїзду сьогодні у тролейбусі. Однак цим не всі задоволені. Кондуктор Ольга Зозуля каже, люди агресивно налаштовані.
“Не всі правда, але кидають мені 4 гривні. Навіть викликати поліцію”, каже кондуктор тролейбуса 10 маршруту Ольга Зозуля.
У “Тернопільелектротрансі” розповідають, що навіть теперішня ціна на проїзд є збитковою. Кількість пільговиків значно перевищує кількість пасажирів, які їздять по повному тарифу.
“За рік ми плануємо перевезти 16 мільйонів пасажирів. З яких 10 мільйонів платні, 6 мільйонів – безкоштовні, пільгових категорій. Коли розділити витрати на загальну кількість тих пасажирів, які ми маємо перевезти, то наш тариф виходить 6,8 гривень, собівартість – 6,2. А нам встановили тариф 5 за карткою тернополянина і 6, які платять готівкою”, пояснює начальник фінансово-економічного відділу КП “Тернопільелектротранс” Андрій Малко.
Жодних звернень чи скарг від тернополян щодо розміру тарифів до міської ради не надходило, кажуть в управлінні транспорту.
“Зараз ведуться певні деструктивні дії з боку так званих правозахисників, які намагаються довести Тернопіль до певного транспортного колапсу. По-перше хочу пояснити, що в судах не піднімається жодного питання щодо розміру тарифу. І мерія, і “Електротранс”, як і всі пасажири зацікавлені в належній організації роботи громадського транспорту”, каже юрист управління транспорту, комунікацій та зв’язку ТМР Сергій Буняк.
Якщо ж тарифи знизять, Тернопіль чекає транспортний колапс, кажуть у комунальному підприємстві. “Тернопільелетротрансу” буде невигідно випускати на маршрут півсотні тролейбусів щодня. Варто згадати ситуацію торік у Херсоні. Місто практично зупинилося через схожий судовий позов про скасування нових тарифів, а тамтешня міська влада стала заручником горе-активістів та перевізників.