Популяризувати бренд Тернопільщини, і в такий спосіб підвищувати інвестиційну привабливість області запропонувала корпорація «Опілля». Виробник вийшов з пропозицією розробити спільну іміджеву стратегію – ідею підтримали Обласна адміністрація та Обласна рада. Урочисте підписання Меморандуму відбулося 23 травня під час економічного форуму «Тернопільщина-Інвест».
В рамках Меморандуму домовилися, що буть створенні відповідні інформаційні ролики про замкові споруди та історичні об’єкти краю, при цьому буде використовуватися інформація, логотипи та бренди, які є ідентифікаторами Тернопільської області.
Перегляньте також:
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
Як підкреслив ініціатор задуму голова ТОВ «Пивоварня «Опілля» Ярослав Джоджик, довгостроковий стратегічний план розвитку підприємства чи території повинен брати за основу існуючі конкурентні переваги, а для Тернопільщини такими перевагами є концентрація замкових споруд та історичних пам’яток. Водночас, широкому загалу вони маловідомі, більшість українців з подивом дізнається про туристичні родзинки нашого краю, і цю ситуацію слід виправити.
Читайте також
– «Корпорація «Опілля» розпочинаючи загальноукраїнське просування ТМ «Тернопільське» спільно з ОДА та облрадою ініціювала та проводить спільну акцію «Подорожуй Тернопільщиною. Подорожуй з Тернопільським». Частина промоційних матеріалів уже розроблена, зокрема це відео-ролики, які транслюючись на Всеукраїнському рівні, спонукатимуть відвідати Тернопільщину. Це буде поштовх для підвищення інвестпривабливості та збільшення потоку туристів в нашу область», – повідомив Ярослав Джоджик.
Сторони-учасники цього проекту закріпили свої наміри діяти спільно, аби регіональний туристичний продукт здобув конкурентні переваги на внутрішньому та міжнародному ринку. В подальшому робота буде спрямована на те, щоб в туристичну галузь залучити інвестиції, розбудовувати її з користю для області.
«В рамках цього проекту ми плануємо показати наші замки та понад сто пам’яток історичної спадщини, які будуть демонструвати принади Тернопільщини. Те, що така ініціативи надійшла від бізнесу – дуже хороший знак. Це факт, що підтверджує – на Тернопільщині створені умови для роботи місцевих виробників, що існує відвертий діалог між владою та підприємцями. Радує, що нас об’єднує спільне прагнення розвивати наш край», – зазначив голова Тернопільської ОДА Степан Барна.