На українському медіа ринку досить популярними стали гумористичні телевізійні ток-шоу, хоча на регіональному рівні таких телепередач майже немає. Ми вирішили дізнатись, чи люблять тернополяни сміятись завдяки телебаченню і чи потрібен такий медіапродукт на каналах Тернополя.
Серед опитаних 112 респондентів віком від 14 до 55 років близько 85% людей люблять інколи переглядати гумористичні ток-шоу, майже 10 % тільки їх і переглядає, і 5% не дивляться, бо не цікаво.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
На запитання, скільки гумористичних ток-шоу ви знаєте, то думки розділились майже на половину: 50% знає більше ніж 5 передач, 47% – близько 3, і лише 3% не знає жодної.
Але коли респондентам було запропоновано назвати ці ток-шоу, то більшість із них не можуть розрізнити гумористичні програми від розважальних. Проте, з улюблених називають: 17% шоу «Ліга сміху», 12% «Вечірній квартал», і майже 8% – Вар’яти шоу. Одиниці вказали Розсміши коміка, Дизель шоу, Comedy club, Мама хохотала.
Погляди опитаних на 81% зійшлись у відповіді, що такі телепрограми лише для розваг та відпочинку, 15% вважає, що перегляд гумористичних ток-шоу лише для гаяння часу, і лише 4% говорять, що такі програми інформативні та цікаві.
З найцікавіших та найсмішніших у висвітлені тем 63% надають перевагу буденним ситуаціям та історіям із життя, 21,5% – сімейним стосункам, майже 9% люблять жарти про політику, і близько 6% цікавить гумор про культуру та освіту.
Щодо ролі ведучого у гумористичних ток-шоу, то 57% вважає, що має бути смішно усе в комплексі, ведучий у тому числі, 32,5% каже, що ведучий створює весь настрій, він головний, і близько 10% говорять, що роль ведучого немає ніякого значення, головне наповнення програми.
Ми також поцікавились, чи помічають телеглядачі рекламу. 54% вважає, що реклами дуже багато, 32% каже, що рідко, можна терпіти, і 14% активно говорять про приховану рекламу в передачах.
Але загалом, опитані підтверджують думку, що розважальні ток-шоу потрібні на медіа ринку України: 49% хоче більшого розвитку, 41, 5% думають, що кількості передач достатньо, і майже 9% відповіли нейтрально.
І одноголосно на 100% тернополяни зійшлись у відповіді, що не знають гумористичних телепередач на регіональних медіа і це питання однозначно потребує розгляду і розвитку. «Добре, що є КВН при університетах, є Тернопільська Ліга Сміху, але час робити з цього медійний продукт. Бо тернополяни люблять жарти. І я теж», написав анонім у коментарях опитування.
(Опитування проводилось серед користувачів соціальних мереж Facebook та Instagram через google – форми)
Юлія Сиротюк