«Створення ТМР рішення про відшкодування коштів в бюджет міста за довготривале користування транспортними мережами міста», – таку петицію зареєстрували у Тернопільській міській раді. Зокрема, у ній йдеться:
«Дуже часто в Тернополі ведуться ремонтні і будівельні роботи різними державними і приватними субєктами, які псують асфальтне чи інше покриття автомобільних доріг, тротуарів і пішохідних зон. Самі ремонти робляться за короткі строки, а пошкоджене дорожнє полотно залишається у зруйнованому вигляді місяцями, а деколи і роками. Такі роботи часто проводить Тернопільводоканал та різні будівельні компанії, які проводять комунікації до своіх об”єктів. Найчастіше ями, що утворюються після будівельно-монтажних чи ремонтних робіт засипають щебенем, який після короткого часу просідає, а також є небезпечним, так як під тиском автомобільних шин може розлітатися на велику відстань пошкоджуючи автомобілі чи наносячи ушкодження дорослим людям і дітям. Недавній випадок, свідком якого я був особисто, коли на виритій ямі у дворі на вул. Вербицького 7, яка була вирита у капітально відремонтованому дворі і засипана щебенем, дрібний камінь з під колеса автомобіля вилетів на тротуар і пролетів поряд з дитячим візком у якому, на щастя, не було дитини чи недавній випадок з летальним результатом коли чоловік впав у вириту водоканалом яму, внаслідок чого помер від отриманих травм. Таких незакінчених об’єктів в Тернополі безліч.
Перегляньте також:
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
Що пропонується?
1. Створити та проголосувати рішення, яке б дозволяло стягувати орендну плату за використання землі під час ремонту чи будівництва, що є частиною траспортної мережі міста (дороги, міжбудинкові проїзди, а також тротуари і пішохідні доріжки) субєктом , яка не належить йому за договором оренди чи будь яким іншим документом, який дає право використання цієї землі у власних цілях. Орендну плату нараховувати починаючи з другого дня від моменту коли початок робіт був зафіксований офіційними документами чи фактичного початку робіт зафіксованими фотовідеофіксацією. Також понні бути враховані квадртні метри зайняті будматеріалами чи відходами будівництва, що займали територію більше однієї доби.
2. Створити та проголосувати рішення, яке б дозволяло стягувати пеню за неусунення пошкодження (повернення до початкового стану) наслідків ремонту чи будівництва, яка є частиною траспортної мережі міста (дороги, міжбудинкові проїзди, а також тротуари і пішохідні доріжки) субєктом , що не належить йому за договором оренди чи будь яким іншим документом, який дає право використання цієї землі у власних цілях. (Там де був афальт – повинно бути заасфальтовано, де була бруківка, повинна бути встановлена бруківка)
3. Якщо субєкт немає можливості ліквідувати наслідки своєї роботи власними силами, він повинен оплатити цю роботу компанії, яка має можливості і відповідні дозволи на проведення таких ремонтних робіт.
4. ТМР визначити розмір орендноі плати чи пені за 1м.кв. відповідно до якого буде розраховуватися сума відшкодування. Сума орендноі плати чи пені буде розраховуватися за формулою де:
Х – загальна сума відшкодування;
A – кількість днів, яку триває ремонт чи будівництво та ліквідація наслідків ремонту чи будівництва, що здійснювалося субєктом;
N – кількість кватратних метрів, яка використовується субєктом чи була пошкоджена його діяльністю.
С – сума за 1м.кв. (ця сума може варіюватися в залежності від того якоі важливості використовувана земля. Автомобільна дорога дорожче тротуар дешевше)
Формула матиме вигляд: Х = (А-1)*N*C;
Мною пропонується встановити суму за 1м.кв.:
– для автомобільних доріг 5 прожиткових мінімумів;
– для пішохідних доріжок і тротарів 3 прожиткових мінімумів;
5. Для фіксації цієї норми залучити муніципальну поліцію.
Для кого будуть діяти ці норми?
Дані норми і тарифи будуть діяти для всіх суб’єктів господарювання незалежно від видів та організаційно-правових форм, що будуть використовувити землю, яка належить до компетенції ТМР.
Що дасть таке нововведення?
Таке нововведення дозволить:
– пришвидшити темпи проведення будівельно-ремонтних робіт;
– Покращить якість проведення ремонтних робіт, так як за неякісний ремонт, через який знадобиться повторне втручання, доведеться платити знову;
– наповнить бюджет міста;
– зробить життя в місті більш комфортним і безпечнішим», – зазначає автор петиції Андрій Будзінський.
Нагадаємо, щоб цю петицію розглянули у міській раді – за 30 днів вона має зібрати 300 підписів.